کمک به نیازمندان با همت خیرین نیکوکار منطقه ۱۴

تهران (پانا) - خیریه امام حسن مجتبی (ع) منطقه ۱۴، به همت خیرین نیکوکار، اقدام به جمع آوری مبالغ نقدی، برای اهدا به نیازمندان سید الکریم کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
کمک به نیازمندان با همت خیرین نیکوکار منطقه ۱۴

عاطفه ذوالفقاری؛ مسئول طرح کمک های مؤمنانه مسجد امام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با پانا گفت: «برای کمک به نیازمندان ابتدا باید دلی بزرگ و خیر داشت. کمک به افراد نیازمند مستلزم همدلی است. در جامعه پویا افراد جامعه از خدمات بهره مند می شوند ولی چنانچه شکافی ایجاد شود، آنها با همدلی و همراهی، این شکاف را پر می‌کنند.»

وی بیان کرد: «در راستای به پایان رسیدن ماه ربیع الاول و آغاز ماه ربیع الثانی، طبق اجازه ای که از مراجع بزرگوار گرفته شده می توانیم برای رد مظالم، حداکثر ۵۰۰ هزار تومان به هر نیازمند اهدا کنیم.»

وی تصریح کرد: «در همین راستا با توجه به حدیث امام صادق (ع) که نیکوکاری، خانه ها را آباد و عمرها را زیاد می کند، خیرین مسجد امام حسن مجتبی (ع) در تلاش هستند تا بتوانند گوشه ای از مشکلات افراد کم توان را رفع کنند.»

ذوالفقاری افزود: «پشتیبانی و یاری همیشگی خیران منطقه ۱۴، مایه دلگرمی مسجد امام حسن مجتبی (ع) است. کمک این خیران که با نیت خیرخواهانه و کمک به هم نوع بوده است، نقشی بیش از آنچه به نظر می رسد در توسعه بخشی اقتصاد و مدیریت فقر و آسیب های اجتماعی در جامعه ایفا می کنند.»

وی ادامه داد: «نیازمندان که مشمول این کمک هزینه نقدی می شوند، توسط بسیجیان مخلص مشخص شده اند که انشالله در اسرع وقت این کمک هزینه ها به آن ها اهدا می شود.»

ذوالفقاری در آخر ضمن قدردانی از خیرینی که در این طرح یاری کردند، گفت: «با توجه به شرایط بد اقتصادی امیدواریم که بتوانیم با یاری خیران بیشتر، گره از کار نیازمندان بیشتری بگشاییم.»

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار