صباغیان: واردات خودروهای هیبریدی و برقی قیمت را می‌شکند

تهران (پانا) - نماینده مردم بافق در مجلس از رئیس‌جمهوری خواست زمینه واردات ماشین‌های برقی و هیبریدی را فراهم کند تا قیمت خودرو بشکند، زیرا خودروهای داخلی به دلیل نبود رقابت از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند.

کد مطلب: ۱۲۲۹۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
صباغیان: واردات خودروهای هیبریدی و برقی قیمت را می‌شکند

محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر راه و شهرسازی، گفت: در حال حاضر لاستیک حدود 30 الی 40 درصد گران شده و قیمت روغن موتور نیز افزایش پیدا کرده است، زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش قیمت حمل و نقل از 4 درصد به 9 درصد شنیده می‌شود که باید توجه کرد که اگر بدون تدبیر تصمیم‌گیری شود در آینده شاهد مشکلات خواهیم بود.

وی با اشاره به گرانی خودرو، تصریح کرد: افزایش قیمت خودرو تبعات بسیاری دارد، هرچند مجلس تلاش کرد با تصویب واردات بازار را ساماندهی کند اما با این موضوع موافقت نشد بهتر است رئیس‌جمهوری زمینه واردات ماشین‌های برقی و هیبریدی را فراهم کند تا قیمت خودرو بشکند زیرا خودروهای داخلی به دلیل نبود رقابت از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند.

صباغیان با بیان اینکه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به شورای اسلامی کار توجهی نمی‌کند که باید به این موضوع ورود شود، گفت: اگر مقام معظم رهبری صلاح می‌دانند جلسه‌ای را با شوراهای کارگری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار