ارتقاءدانش و رفتار سلامت محور از مهمترین وظایف آموزش و پرورش است

تهران(پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٩، ارتقاء دانش و رفتار سلامت محور برای تحقق توسعه پایدار حوزه سلامت را یکی از مهمترین وظایف آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۹۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاءدانش و رفتار سلامت محور از مهمترین وظایف آموزش و پرورش است

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ١٩ تهران، به همت کارشناسی سلامت و تندرستی منطقه، افتتاحیه طرح سفیران سلامت با حضور هادی حنیف نیا؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٩، منصور سیف؛ رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و مهدی شاملو؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ١٩ به میزبانی دبستان شهید کریمی ١ برگزار شد.

هادی حنیف نیا، در این جلسه با قدردانی از مجموعه همکاران حوزه سلامت و تندرستی منطقه به جهت پیگیری مطلوب وظایف محوله در دوران کرونا و همچنین دانش آموزان مدارس منطقه ١٩ برای فرهنگ سازی در راستای پیشگیری از ابتلاء دانش آموزان و خانواده ها به این بیماری گفت: آموزش و پرورش و دانش آموزان در این زمینه بسیار فراتر از شرح وظایف سازمانی عمل کردند و از این جهت قدردان یکایک شما در این خصوص هستم.

حنیف نیا افزود: در بسیاری از مسائل آموزش و پرورش و به ویژه در حوزه سلامت و همچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی معتقد به سه اصل ارتقاء در دانش، تغییر در نگرش و تغییر در رفتار افراد هستیم و تفاوت این نوع آموزش ها با سایر آموزش ها در میزان اعتباری است که آموزش در تغییر رفتار مطلوب افراد خواهد داشت.

وی در پایان گفت: ارتقاء دانش و رفتار سلامت محور برای تحقق توسعه پایدار حوزه سلامت یکی از مهمترین وظایف آموزش و پرورش می باشد و بدون تردید مربیان و مراقبین سلامت ما در این زمینه افتخارآفرین بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار