توزیع ۲۰۰ بسته نوشت افزار میان دانش آموزان کم برخوردار کارونی

کارون(پانا) - جانشین فرمانده سپاه شهرستان کارون از توزیع ۲۰۰ بسته نوشت افزار به ارزش ۴ میلیون تومان میان دانش آموزان کم برخوردار ، توسط بسیج دانش آموزی این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۲۰۰ بسته نوشت افزار میان دانش آموزان کم برخوردار کارونی

محمدعامری ا اعلام این خبر به پانا گفت: با هدف کمک به دانش آموزان کم برخوردار ، همزمان با شروع سال تحصیلی جدید پویش همکلاسی مهربان توسط بسیج دانش آموزی راه اندازی شد و در چند مرحله کمک های متعددی به دانش آموزان کم برخوردار ارائه شده و در این مرحله ۲۰۰ بسته نوشت افزار تهیه و توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: در پویش همکلاسی مهربان کمک های دانش آموزان ، خیرین و فرهنگیان جمع آوری می شود و سعی کردیم با خرید نوشت افزار ایرانی هم به تولید داخلی و هم به دانش آموزان عزیز مناطق کم برخوردار کمک شود.

عامری در ادامه با اشاره به روز دانش آموز و چهلمین روز شهادت علی لندی ، دانش آموز فداکار خوزستانی تصریح کرد: این شهید دانش آموز نشان داد که امروز ایران عزیز مملو از نوجوانانی همچون شهید فهمیده و بهنام محمدی ها است.

وی با بیان اینکه ایثار ، از خود گذشتگی و شجاعت از شاخص های انقلابی است که امام خمینی(ره) پایه ریزی کرد ، گفت: علیرغم تلاش دشمنان و بدخواهان به منظور حذف و یا کمرنگ کردن این ادبیات و این طرز تفکر از تعالیم دانش اموزان ولی شاهدیم که این روحیه فراتر از نوشتن بر روی کاغذهای کاهی است و در جان و دل و گوشت و پوست و فطرت جوانان و نوجوانان ما عجین شده است.

عامری در پایان یاداورشد: شهید علی لندی بعنوان افتخار استان خوزستان و سایر شهدای دهه هفتادی مدافع حرم از نمونه های بارز پرورش یافتگان مکتب امام خمینی(ره) هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار