اسماعیل بحری زاده:

دانش‌آموزان باید زیرساخت‌های ذهنی، هویت و شخصیت خود را تقویت کنند

تهران(پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد دانش‌آموزان باید زیرساخت‌های ذهنی، هویت و شخصیت خود را تقویت کنند و تقویت هویت و شخصیت، نیازمند یک زیربنای محکم ذهنی است.

کد مطلب: ۱۲۲۸۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان باید زیرساخت‌های ذهنی، هویت و شخصیت خود را تقویت کنند

اسماعیل بحری زاده؛ مشاور وزیر آموزش و پرورش، ضمن تبریک روز ملی دانش‌آموز و مبارزه با استکبار جهانی در گفت و گو با پانا گفت: «منطق نظام سلطه، منطق ظلم و حکومت ظالم است، به این معنا که در آن قدرتی یا قدرت هایی بخاطر برتری های مالی، تسهیلاتی و تبلیغاتی به خود اجازه می دهند که در امور کشورها و ملت های دیگر دخالت و به آنها ظلم کنند، ضمن اینکه به مظلومین هم حق دفاع در برابر ظالم، نمی‌دهند.»

وی در ادامه گفت: «در مقابل منطق نظام سلطه، منطق امام و اسلام است که نه در آن به کسی ظلم می کنیم و نه به کسی اجازه می دهیم که به ما ظلم کند. این خبر مسرت بخش که سربازان عزیز اسلام و انقلاب اجازه ندادند که دزدان دریایی آمریکایی، نفت کشور ما را بدزدند و با شجاعت و شهامت خود مقابل این ظلم بزرگ را گرفتند، این نشانه پیروزی منطق امام و انقلاب اسلامی در برابر منطق حکومت های مستکبر و سلطه است.ر

بحری زاده در ادامه افزود: «دانش آموزان ما باید زیرساخت های ذهنی، هویت و شخصیت خودشان را تقویت کنند و تقویت هویت و شخصیت نیازمند یک زیربنای محکم ذهنی است. پیشنهاد من برای دانش آموزان این است که گوششان به حرفهای رهبر عزیز و پشتیبان ولایت فقیه باشند. این وصیت امام راحل(ره) بود که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشید، هیچ آسیبی به مملکت نخواهد رسید، این وصیت شهدا و حاج قاسم سلیمانی است.»

مشاور وزیر آموزش و پرورش در ادامه عنوان کرد: «شما وصیت نامه شهید سلیمانی را بخوانید که سراسر امید و توصیه به تبعیت و پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبر انقلاب است. شنیدید که شهید حاج قاسم فرمود که والله والله والله یکی از مهمترین شئون عاقبت به خیری، رابطه قلبی و دلی با رهبر حکیم و فرزانه ای است که امروزه سکاندار این انقلاب است.»

وی در پایان گفت: «دانش آموزان عزیز ما برای اینکه معرفت به تکلیف داشته باشند و برای اینکه در هر موقعیتی، تکلیف خود را به خوبی بشناسند و به آن عمل کنند، بهترین و موثرترین راه این است که گوششان به دهان رهبر و چشم شان به انگشت اشاره رهبر معظم انقلاب باشد که مسیر و جهت را با انگشت اشاره رهبری تشخیص دهند و در آن مسیر گام بردارند.»

*خبرنگار دانش آموز؛ مجید سعیدی گرکانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار