بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با پانا

معرفی مدیرعامل پرسپولیس تا چند روز آینده؛ باید به الزامات فیفا و AFC دقت شود

اگر بعد از ۳ ماه تکلیف پرسپولیس و استقلال روشن نشد مدیران فدراسیون از AFC عذرخواهی کرده و وقت بیشتری طلب کنند

تهران (پانا) - مشاور وزیر ورزش و جوانان از نزدیک شدن به تصمیم‌گیری نهایی درباره باشگاه پرسپولیس و انتخاب مدیرعامل جدید برای پرهوادارترین باشگاه ایران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
معرفی مدیرعامل پرسپولیس تا چند روز آینده؛ باید به الزامات فیفا و AFC دقت شود

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با پانا، درباره عدم تصمیم‌گیری وزارت ورزش برای انتخاب مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: « انتخاب مدیر برای یک باشگاه فوتبال باید با بررسی همه جوانب صورت بگیرد. نمی‌توانیم این کار را با سرعت و عجله انجام بدهیم. بالاخره یک سری الزامات از سوی فیفا و AFC وجود دارد که باید طبق آن فرد مناسب را انتخاب کنیم. اگر این الزامات سه‌ماه قبل به ما اطلاع داده شده بود، زمان کافی برای انتخاب مدیر داشتیم. ضمن اینکه هر فرد باید میزان توانمندی، شایستگی و کارایی‌اش مشخص شود. »

وی ادامه داد: « درست است که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا فشار وارد کرده‌اند که هر چه زودتر تکلیف مدیریت سرخابی‌ها مشخص شود اما ما هم باید زمان کافی برای سنجش گزینه‌های مناسب داشته باشیم تا به مشکل برنخوریم. اگر بدون بررسی و جوانب یک نفر را به عنوان گزینه انتخاب کنیم نتیجه‌ همین می‌شود که پس از مدت کوتاهی باشگاه دچار مشکل خواهد شد. »

مشاور وزیر ورزش و جوانان در مورد صدور مجوز حرفه‌ای برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: « این مشکل فقط برای استقلال و پرسپولیس نبود و باشگاه‌های دیگر هم با این موضوع درگیر بودند. یک سری اقدامات فوری انجام شد و کارگروهی هم در وزارت ورزش و جوانان شکل گرفت تا بتوانند این موضوع را حل و فصل کنند.به نظرم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا برای این موضوع وقت بیشتری بگیرند، حتی اگر تعهدی داده شده که در یک مدت سه ماهه موضوع را حل کنند و اگر تمام شد باید عذرخواهی کنند و وقت بیشتری طلب کنند. »

ذوالفقارنسب در پاسخ به این سوال که چرا وضعیت استقلال مشخص شد اما پرسپولیس همچنان بلاتکلیف است و این موضوع به تیم ضربه می‌زند، خاطرنشان کرد: « زمانی که اعضای هیئت مدیره استقلال انتخاب شدند، پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی داشت و درست نبود در آن شرایط، تیم درگیر این مسائل شود. مجموعه وزارت ورزش و جوانان در تلاش است هر چه سریعتر وضعیت هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس را مشخص کند. چند گزینه هم برای مدیرعاملی پرسپولیس پیشنهاد شده است اما تصمیم نهایی برعهده وزیر ورزش و‌جوانان است. فکر می‌کنم با توجه به بررسی‌های صورت گرفته تا چند روز آینده وضعیت پرسپولیس هم مشخص خواهد شد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار