با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ برگزار شد:

نکوداشت هفته پدافند غیرعامل و بسیج دانش‌آموزی در منطقه ۱۱

تهران(پانا) - با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه 11، به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی و پدافند غیرعامل، کارگاه آموزشی با موضوع پدافند غیرعامل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
نکوداشت هفته پدافند غیرعامل و بسیج دانش‌آموزی در منطقه ۱۱

در هفته پدافند غیرعامل و بسیج دانش آموزی، کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل با حضور فرماندهان واحدهای مقاومت امیدان و پویندگان در سالن محراب برگزار شد.

در این جلسه، قدرت اله گراوند؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز، شهید حسین فهمیده، شهید بهنام محمدی و همچنین شهید علی لندی، به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا شأن و جایگاه ویژه ای دارند و در پاسداشت و حفظ این سرزمین جان خود را فدا کردند تا میهن اسلامی پابرجا بماند و در برابر استکبارگران سر تعظیم فرود نیاورد. ما باید در تمام جلسات و در همه کلاس های درسی از مقام و جایگاه شهدا یاد کنیم تا یاد و نام شهدا در ذهن و خاطر دانش آموزان که آینده سازان میهن اسلامی هستند جاودانه بماند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ افزود: در همه کشورها از کشته شده های جنگی خود با عنوان قهرمان ملی یاد می کنند و مقام آنها را زنده نگه می دارند. با اینکه بسیاری از آنها در جنگ ها متخاصم بوده اند، ولی شهدای ما برای دفاع از خاک و ناموس وطن از جان گذشتند. از این رو باید برای نسل جدید بیش از پیش از شهدا و زندگینامه آنها و رشادت های آنها صحبت کنیم تا شهدا را در رأس قهرمانان ملی و بالاتر از ورزشکاران بدانند؛ زیرا شهدا هستند که پرچم ما را برای همیشه برفراز دنیا برافراشته کردند.

در ادامه جلسه، نورمحمد نکات مهمی در خصوص اهمیت و توجه به پدافندهای غیرعامل بیان کرد.

نورمحمد گفت: با توجه به آموزش های مجازی و دردسترس بودن گوشی و کامپیوتر برای کودکان و نوجوانان، ما باید محیطی امن و سالم را برای دانش آموزان فراهم کنیم زیرا پدافند غیرعامل با آگاهی خانواده ها و با در دست داشتن همین گوشی ها خیلی مهم بوده و می تواند دامنه جستجو و فعالیت در فضای مجازی را کنترل کند. معلمان ما باید با هوشیاری و تلاش فراوان آموزش های لازم را به خانواده ها ارائه دهندکه چه کارهایی می توانند انجام دهند که فرزندان آنها از آسیب های فضای مجازی در امان باشند.

در ادامه جلسه ترابعلی فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه یازده ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و ادای احترام به ارواح طیبه شهدا و امام راحل (ره) گزارش مختصری از فعالیت های سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان ارائه کرد و از همکاری خوب مدیران مدارس در اجرای برنامه ها تقدیر و تشکر کرد و در پایان نکاتی در خصوص نحوه عضویت دانش آموزان در بسیج بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار