تراکتور دوباره ناکام ماند

تراکتور ۰-۱ استقلال

تبریز(پانا)‌ - در پی رقابت های لیگ برتر کشور امروز تیم های تراکتور تبریز و استقلال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تک گل ارسلان مطهری به نفع استقلال به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۲۲۶۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تراکتور دوباره ناکام ماند

در هفته سوم مسابقات جام خلیج فارس لیگ برتر فوتبال کشور، تیم های استقلال تهران و تراکتور تبریز باهم به رقابت پرداختند که این بازی با با تک گل ارسلان مطهری از کرنر به پایان رسید.

محمدرضا اخباری، عبدالله ناصری، ابوالفضل رزاق‌پور، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی، محمد قادری، عبدالله حسینی، آرش قادری، بهزاد سلامی و شاهین ثاقبی یازده مرد فیروز کریمی برای این بازی بود.

تیم تراکتور که در نیمه اول بازی رو به حمله و کنترل شده بازی کرده بود در دقایق اولیه نیمه دوم بر سر اشتباه خط دفاعی و نفوذ ارسلان مطهری با ضربه سر به گل اول استقلال را به ثمر رساند.

در نشست خبری بعد از بازی، سرمربی تراکتور گفت:بازی سنگین بود و با تیم کامل قطعا نتیجه بهتری می گرفتیم و فضا برای مانور دو تیم کم بود و هر دو تیم از هم شناخت داشتند البته به خوبی هم توانستیم بازیکن اصلی و خارجی استقلال را مهار کنیم که نشانگر شناخت‌مان از استقلال است.

فیروز کریمی افزود: متاسفانه برخی از بازیکنان ما تحت تاثیر شرایط بازی قرار گرفتند و نتوانستند کیفیت خودشان را نشان دهند و همچنین دستمان بابت تعویض کمی بسته بود و سعی کردیم با استفاده از بازیکنان جوان، نسبت به رفع این مشکل اقدام کنیم.

وی ادامه داد: امروز عباس‌‌زاده که از بازیکنان تاثیرگذارمان است را در اختیار نداشتیم. عباس‌زاده و پیمان بابایی زوج قدرتی در خط حمله ما هستند و خودشان را ثابت کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار