ثبت‌نام آزمون زبان تولیمو آغاز شد

تهران (پانا) - ثبت‌نام آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo) از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام آزمون زبان تولیمو آغاز شد

ثبت‌نام دوره صد و هفتاد و یک و صد و هفتاد و دو آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo) از امروز شنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۰ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org آغاز شد.

دوره صد و هفتاد آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo) در ۱۸ آبان، دوره صد و هفتاد و یک در ۲ آذر و دوره صد و هفتاد و دو در ۲۳ آذر برگزار می‌شوند.

بر این اساس آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو به شیوه الکترونیکی برگزار می شود و افراد متقاضی شرکت در آزمون می توانند در زمان مقرر که از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود، در آزمون ثبت‌نام کنند.

مهلت ثبت‌نام صد و هفتادمین دوره این آزمون تا ۱۳ آبان ادامه دارد. همچنین مهلت ثبت نام دوره صد و هفتاد و یک آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو تا ۲۷ آبان و مهلت ثبت نام دوره صد هفتاد و دو تا ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ادامه دارد و متقاضیان لازم است منحصراً به مرکزی که در زمان ثبت‌نام آن را انتخاب کرده‌اند، مراجعه کنند و در سایر مراکز از آنها آزمون به عمل نخواهد آمد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، هزینه شرکت در آزمون یک میلیون و ۴۵۸ هزار و ۵۰۰ ریال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار