نماینده مجلس شورای اسلامی در شورای معاونین شهرستان ساوجبلاغ عنوان کرد:

یکی از مطالبات به‌حق فرهنگیان رتبه‌بندی است

کرج(پانا) - نماینده مردم شهرستانهای ساوجبلاغ نظرآباد، چهارباغ و طالقان در مجلس ش.رای اسلامی تاکید کرد یکی از مطالبات به حق فرهنگیان رتبه‌بندی معلمان است.

کد مطلب: ۱۲۲۶۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
یکی از مطالبات به‌حق فرهنگیان رتبه‌بندی است

جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ با حضور علی حدادی نماینده مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظر آباد، چهارباغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی با موضوع رتبه‌بندی فرهنگیان در اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

در این جلسه معاونین آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ و نماینده مدیران این شهرستان سوالات و نظرات خود را در مورد طرح رتبه بندی فرهنگیان بیان کرده و بر تسریع در تصویب این طرح در مجلس شورای اسلامی تاکید کردند.

در ادامه علی حدادی نماینده مردم شهرستانهای ساوجبلاغ نظرآباد، چهارباغ و طالقان افزود: یکی از مطالبات به حق فرهنگیان رتبه‌بندی معلمان است.

وی بیان کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان در دو محور، اهدافی را دنبال می‌کند که تکریم ارتقا منزلت معلمان و توجه به معیشت آنان بخشی از این اهداف است که می‌کوشیم صلاحیت حرفه‌ای معلمان را ارتقا دهیم.

حدادی اضافه کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان بسیار جامع است و بنا داریم که نگاه متفاوتی را به آموزش و پرورش و معلمان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: رتبه بندی معلمان بایستی هم طراز هیات علمی دانشگاه ها باشد این طرح 10 سال است که در زمان‌های مختلف به آن توجه شده اما در مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به آن وجود دارد و تلاش می‌کنیم که به سر منزل مقصود برسد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: هم‌اکنون تعامل بسیار خوبی بین مجلس و دولت وجود دارد و امیدواریم این طرح به زودی به نتیجه برسد و در آینده نزدیک شاهد اجرای رتبه‌بندی معلمان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار