علی لطیفی در گفت‌وگو با پانا تاکید کرد

استقلال نیاز به ستاره دارد نه ستاره‌‌سازی

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است اگرچه تیم استقلال فصل جدید لیگ برتر را با برد شروع کرده اما هنوژ هم باید تقویت شود.

کد مطلب: ۱۲۲۶۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
استقلال نیاز به ستاره دارد نه ستاره‌‌سازی

علی لطیفی در گفت‌وگو با پانا، درباره عملکرد استقلال در لیگ برتر فوتبال گفت: « استقلال در بازی اول مقابل تیم هوادار آن طور که انتظار می‌رفت ظاهر نشد اما در بازی دوم با وجود اینکه حریف سرسختی مثل ذوب‌آهن را پیش رو داشت توانست در این دیدار خیلی خوب ظاهر شود و با برنامه در زمین حضور داشت.حضور بازیکنی مثل یامگا به استقلال کمک بسیار زیادی کرد، او بازیکن حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری است. یامگا علاوه بر اینکه گل به ثمر رساند خیلی حرفه‌ای کار کرد و خیلی مدرن کار کرد. در یک فوتبال مدرن مهاجمین علاوه بر اینکه باید پرس کنند، باید حفظ توپ و گلزنی هم داشته باشند. »

وی اظهار کرد: « البته به نظرم استقلال هنوز به تقویت نیاز دارد. من اگر جای سرمربی تیم بودم، به جای جذب دو مهاجم، یک پلی میکر جذب می‌کردم. به نظر من استقلال نیاز به ستاره دارد نه اینکه ستاره‌سازی کند. این تیم نفرات زیادی را از دست داده است‌. اگر استقلال بتواند از همین بازی‌های اول شروع به کسب امتیاز کند قطعا شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. به نظرم حریفان اصلی استقلال در این فصل سپاهان و پرسپولیس هستند. گل‌گهر هم یکی از مدعیان است چرا که بازیکنان خود را حفظ کرده است. البته برای ارزیابی از شرایط لیگ باید چند هفته‌ای بگذرد و فکر می‌کنم هنوز برای قضاوت زود است. با توجه به ارزیابی که من از شرایط داشتیم سپاهان را شانس اول قهرمانی می‌دانم اما باید دید در ادامه وضعیت تیم‌ها به چه صورت خواهد بود. »

لطیفی در مورد بازی استقلال مقابل تراکتور عنوان کرد: « قطعا بازی سختی خواهد بود. هر دو تیم برای پیروزی به میدان می‌آید. با توجه به بردی که استقلال مقابل ذوب‌آهن داشته در این دیدار با روحیه ظاهر خواهد شد. از آن طرف تراکتور هم در بازی هفته گذشته خود مقابل صنعت نفت آبادان پیروز شده بنابراین آنها هم خیلی باانگیزه به میدان می‌آیند.امیدوارم شاهد بازی جذاب باشیم. »

پیشکسوت استقلال در مورد تغییرات مدیریتی که در باشگاه استقلال به وجود آمده اظهار کرد: « من تا به اینجا عملکرد آجورلو را مثبت ارزیابی می‌کنم. او تا به الان قاطعانه عمل کرده و نمره قبولی را به او می‌دهم. به نظرم در تمامی این سال‌ها بزرگترین مشکل استقلال ساختار مدیریتی این تیم بوده است و این موضوع به یک نفر هم برنمی‌گردد. با این حال به نظرم آجورلو تا به الان خوب کار کرده و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار