آیین تجلیل از رتبه‌های برتر کشوری در منطقه ۸ تهران

تهران(پانا) - در آیین تجلیل از رتبه‌های برتر کشوری و تجلیل از فعالین امر نماز، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ مربیان تربیتی را همانند رودی دانست که در مسیر تعلیم و تربیت توقف ندارند.

کد مطلب: ۱۲۲۶۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از رتبه‌های برتر کشوری در منطقه ۸ تهران

همایش توانمندسازی معاونین پرورشی و مربیان تربیتی منطقه ۸ با هدف تجلیل از فعالین امر نماز و تقدیر از برگزیدگان کشوری با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در ورزشگاه شهید رجایی برگزار شد.

مینو زمان در این مراسم، ضمن تشکر از فعالیت های مطلوب پرورشی در فضای مجازی توسط سنگربانان تربیت در مدارس، مربیان را هم چون رود جاری و روان توصیف کرد و حرکت پویا و فعال آنان در هر شرایطی را قابل تقدیر دانست.
زمان، با توجه به گرامیداشت هفته نماز بر اهمیت و تاثیر این فریضه بزرگ در تربیت و پالایش و رشد دانش آموزان طراز انقلاب اسلامی تاکید ویژه کرد.
وی همچنین از دانش آموزان و همکارانی که حائز رتبه های کشوری در فعالیت های قرآن، نماز، فرهنگی هنری شده بودند تقدیر کرده و برای آنان آرزومند توفیق و سلامتی شد.
در ادامه وحید شیخی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه با بیان تاثیر تربیت بر خودشناسی و خداشناسی دانش آموزان از همه همکاران تربیتی خواست تا دانش آموزان را برای رسیدن به حیات طیبه آماده و دلهای پاک آنان به سوی زیبائیها و معنویات غنی دینی و اسلامی سوق دهند.
در پایان نیز مسئولان کارشناسی های مختلف به تبیین برنامه سالانه و دستورالعمل های سازمان دانش آموزی، قرآن نماز و عترت، فرهنگی هنری، اتحادیه انجمن اسلامی پرداختند.
جلسه با تلاوت دعای سلامتی امام زمان به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار