جریمه 25 میلیارد ریالی واحد عمده‌فروشی چای در تبریز

تبریز (پانا) - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی، با تأکید بر تشدید نظارت‌های سیستمی و میدانی به‌منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، از جریمه 25 میلیارد ریالی یک واحد عمده فروشی چای به دلیل عدم رعایت ضوابط قیمت‌گذاری در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
جریمه 25 میلیارد ریالی واحد عمده‌فروشی چای در تبریز

یوسف پایدار بااشاره به ضرورت رعایت ضوابط قیمت گذاری و همچنین قانون نظام صنفی، گفت: در راستای تداوم اقدامات نظارتی هوشمند برای یک واحد عمده فروشی به دلیل عدم رعایت ضوابط قیمت گذاری در عرضه بیش از 33 تن چای، پرونده تخلفاتی برای این واحد تشکیل و رأی قطعی به میزان 25 میلیارد ریال صادر شد.

وی افزود: اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان با استفاده از سامانه های جامع انبار و تجارت با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت کلیه دستگاه‌های نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفان وفق قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور گزارش ها و شکایت های خود را از طریق سامانه این سازمان و تلفن گویای 124 ستاد خبری منعکس کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار