در آیین تکریم و معارفه مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش؛

کاظمی: فردی که در حوزه قرآن کار می‌کند باید بزرگ داشته شود

تولید ده‌ها هزار محتوای قرآنی از سوی مدیرکل سابق قرآن قابل تقدیر است

تهران (پانا) - آیین تکریم و معارفه مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ظهر امروز سوم آبان‌ماه با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش، رئیس مرکز هماهنگی و حوزه وزارتی، مشاور سرپرست وزارتخانه و قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی و مدیران کل این معاونت در ساختمان علاقه‌مندان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: فردی که در حوزه قرآن کار می‌کند باید بزرگ داشته شود

علیرضا کاظمی در این آیین با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: توصیه می‌کنم در هر جایگاهی خدا را شاکر باشیم، خدمت در جمهوری اسلامی و نظام تعلیم و تربیت نعمت است که این امر در بخش قرآن نعمت مضاعف خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید در پایان کارهای خود از خداوند طلب غفران و بخشش کنیم افزود: حوزه قرآن بسیار اهمیت دارد و فردی که در این حوزه کار می‌کند باید بزرگ داشته شود، خدمات آقای مسیب‌زاده در این دوران بسیار ارزشمند است و باید از او تجلیل شود.

کاظمی ادامه داد: یکی از بهترین کارها انتخاب انسان‌های شایسته برای ادامه مسیر است که آقای مسیب‌زاده، میکائیل باقری را در این حوزه انتخاب کرده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: آقای مسیب‌زاده مسیر خوبی را طی کرد، آغاز خوبی داشت و خدمت او در این حوزه بی‌نظیر و کم‌نظیر بوده است.

وی در ادامه به مدیریت و رهبریت خوب مسیب‌زاده اشاره و تصریح کرد: برنامه‌ریزی خوب و عالی او در این دوران کم نقص بود. تولید ده‌ها هزار محتوای قرآنی در این مسیر قابل تقدیر است که مسیب‌زاده پایان خوبی داشت و او خادم قرآن شناخته شد.

کاظمی تاکید کرد آقای میکائیل باقری نیز جوهره آقای مسیب‌زاده را دارد و تجربه خوبی در این حوزه کسب کرده است چراکه اگر یک مجموعه انسجام تیمی نداشته باشد نمی‌تواند کار کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار