مسیب‌زاده تاکید کرد

رونمایی از اولین مجموعه دیجیتال تجربیات و فعالیت‌های قرآنی آموزش و پرورش طی40 سال اخیر

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز در آیین «چهارمین دوره آموزشی توانمندسازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز» از اولین مجموعه جامع دیجیتال حاوی تجربیات و فعالیت های قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در طول 40 سال اخیر رونمایی کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از اولین مجموعه دیجیتال تجربیات و فعالیت‌های قرآنی  آموزش و پرورش طی40 سال اخیر

محمدرضا مسیب‌زاده در «چهارمین دوره آموزشی توانمندسازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز» که در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: علاوه بر حاضرین در این جلسه بیش از 1200 نفر از کارشناسان قرآنی در سراسر کشور در این دوره از طریق فضای مجازی شاد، حضور دارند.

وی افزود: «ارتقای سطح علمی و قرآنی»، «تبیین برنامه های دو سال آینده»، «تقویت روحیه مشارکتی و تجلیل از تلاش های کارشناسان قرآنی» از اهداف برگزاری این دوره دوسالانه است. ارزیابی استان ها، یکی از اقدامات ویژه در این دوره است.

وی ادامه داد: اعتباراتی که طی سال‌های اخیر برای دارالقرآن ها تخصیص داده شده است از ابتدای تأسیس این مراکز نورانی بی نظیر بوده است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز خاطرنشان کرد: همه برنامه های اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در قالب «کتاب ندای رحمت» پیگیری می شود.

گفتنی است در این مراسم آیین رونمایی از کتاب زلال تربیت با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد؛ این کتاب اولین مجموعه جامع دیجیتال حاوی تجربیات و فعالیت های قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در طول 40 سال اخیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار