اجرای طرح مصباح‌الهدی در آموزش و پرورش شهرستان قرچک

قرچک(پانا)- کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک از اجرای طرح مصباح‌الهدی در این منطقه با حضور مسئولان شهرستانی و دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح مصباح‌الهدی در آموزش و پرورش شهرستان قرچک

علی میرزایی کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان قرچک در رابطه اجرای طرح مصباح‌الهدی اظهار کرد: این طرح با رویکرد توسعه و سیره‌عملی و اخلاقی نبی‌اکرم‌(ص) و اهل‌بیت‌ با تشکیل کارگروه طرح مصباح‌الهدی و حضور شورای معاونین و مسئولان شهرستانی، تقسیم وظایف و با اهتمام مدیران مدارس در مدارس شهرستان قرچک انجام شد.

او با اشاره به سخنان پیامبر اکرم‌(ص) افزود: طرح مصباح‌الهدی به نام حضرت فاطمه‌(س) است، تمامی ائمه اطهار چراغ هدایت هستند اما ترویج زندگی و شخصیت برجسته حضرت زهرا‌ برای اجرای این طرح امری مهم و ضروری است؛ حضرت فاطمه‌ الگوی بارز برای دانش‌آموزان هستند.

میرزایی تصریح کرد: این طرح در پنج مرحله است و دانش‌آموزان دور‌ه‌های اول و دوم متوسطه و تمامی فرهنگیان این منطقه می‌توانند با حضور خود در خصوص رواج سیره حضرت فاطمه(س) شرکت داشته باشند.

کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان قرچک تاکید کرد: در این طرح مدارس با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، اقدام به معرفی شخصیت ممتاز حضرت فاطمه(س) در موضوعاتی ازجمله زندگینامه، کرامات، حکایات، داستان‌های‌ کاربردی، احادیث و روایات و سبک‌زندگی به دانش‌آموزان می‌پردازند.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه فعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار