سرپرست وزارت آموزش و پرورش

مدارس کپری کهگیلویه و بویراحمد جمع‌آوری می‌شوند

یاسوج(پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد تلاش بر این است که مدارس کپری و سنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد جمع‌آوری و مدارس مقاوم و نو جایگزین آنها شود.

کد مطلب: ۱۲۲۴۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مدارس کپری کهگیلویه و بویراحمد جمع‌آوری می‌شوند

صبح امروز سرپرست وزارت آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.

در این دیدار علیرضا کاظمی اظهار کرد: بعد از سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد امروز به همراه تیم کاملی به منظور پیگیری مصوبات و دستورات رئیس جمهور و به منظور اینکه وضعیت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد را از نزدیک بررسی کنیم، به این استان سفر کردیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌هایی بود که در شهر زلزله‌زده سی سخت خیلی سریع پای کار آمد، 26 مدرسه تعمیر و 4 مدرسه مقاوم‌سازی‌ شد و 2 مدرسه بزرگ هم امروز افتتاح می‌شود.

کاظمی بیان کرد: مدیرکل این استان از مدیران موفق و خوب کشور است که جا دارد از ایشان قدردانی کنم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت مدارس برخی مناطق محروم استان از جمله لوداب، اظهار کرد: وضعیت فضای آموزشی در مناطق محروم شرایط خوبی ندارد، بعضی از مدارس سرویس بهداشتی مناسب و کافی ندارند.

وی در ادامه از وزیر آموزش و پرورش خواست تا بر روی دانشگاه فرهنگیان نظارت بیشتری شود و کسانی وارد این دانشگاه شوند که از هر لحاظ صلاحیت کافی را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار