در نشست نمایندگان دفاتر خیرین مدرسه ساز مناطق ۱۹ گانه شهر تهران مطرح شد:

دبیران دفاتر خیرین مدرسه‌ساز مناطق باید متخصص در حوزه املاک منطقه خود هم باشند

تهران(پانا) - معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، موتور محرک کار عظیم مدرسه‌سازی در تهران را هم‌اکنون، حضور خیرین دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۴۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
دبیران دفاتر خیرین مدرسه‌ساز مناطق باید متخصص در حوزه املاک منطقه خود هم باشند

مراسم تجلیل از دبیران دفاتر نمایندگی خیرین مدرسه ساز شهر تهران برگزار شد.

محسن بهارلو؛‌ معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن اشاره بر فضای معنوی و مثبت مجمع خیرین مدرسه ساز گفت: با توجه به اینکه خیرین بسیار خوش نیت هستند در هر جلسه این مجمع احساس خوبی وجود دارد که به همه مناطق می شود و این مجمع یک مجمع موفق در سطح جهانی با نیروی خیر است.
وی افزود: تاکنون توفیقات زیادی در این مجمع به دست آمده و امیدواریم با یک برنامه ریزی دقیق و همت بالا به موفقیت های بیشتری نیز دست یابد.
بهارلو با اشار به اینکه مجمع خیرین یک مجمع رسمی دولتی نیست، کار آن را بسیار بزرگ برشمرد و خاطرنشان کرد: تهران از نظر ملکی در مدارس شرایط مطلوبی ندارد و اکنون برای جبران و بهبود شرایط به حدود ۶۷۰ مدرسه نیاز دارد و برای تحقق این کار، یک فرآیند عظیم لازم است که موتور محرک عظیم آن، خیرین هستند و هدف اصلی دفاتر مجمع خیران، جذب خیران است تا بتوان در کنار راهکارهای دیگر از ظرفیت کمک های خیران برای بهبود شرایط آموزشی شهر تهران بهره برد.

وی ضمن تاکید بر نقش موثر دبیران و مسئولین دفاتر خیرین مناطق ادامه داد: حضور شما بسیار مهم است و جذب خیرین نیز کار آسانی نیست. در این راستا سبک ارتباط شما با افراد بسیار مهم است در حوزه کیفیت ارتباط و جذب خیرین باید به مواردی توجه شود. یکی از موارد مهم حفظ شان افراد خیر است و می توانیم از خیرین در تصیم گیری، مدرسه سازی و حتی تعلیم و تربیت از نقطه نظرات خیر خوش فکر استفاده کرد.

بهارلو بر ارتباط موثر و متقابل خیرین با آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: خیرین حاضر باید با مجمع و آموزش و پرورش در ارتباط باشند تا باعث هم افزایی هم شوند. از سوی دیگر در دفاتر باید ثبات اخلاقی با خیرین وجود داشته باشد و افراد بدانند که ما مطابق با نیت خیرین اقدامات را انجام می دهیم.

وی در ادامه یادآور شد: دبیران مناطق باید متخصص در حوزه املاک منطقه خود هم باشند تا در تعامل با خیرین به صورت مطلع اطلاع رسانی کنند. زمانی که اتفاق خوبی در مجموعه هر منطقه می افتد باید اشتراک گذاری شود تا دیگران هم از آن بهره مند شوند.
وی در پایان گفت: جذب خیرین هدف اصلی مجمع است این کار عظیم با همت شما بیشتر خواهد شد و حتی می تواند در جذب ظرفیت های مادی و معنوی از سوی دیگر نهادها هم موثر واقع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار