قدم به قدم در راستای اجرای سند تحول تشکیلات پیشتازان در شهرستان قرچک

قرچک(پانا) - جلسه توانمندسازی مربیان پیشتاز شهرستان قرچک برای تبیین سند تحول تشکیلات سازمان دانش‌آموزی با حضور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و مسئول سازمان دانش‌آموزی منطقه و مربیان پیشتاز آموزش و پرورش قرچک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
قدم به قدم در راستای اجرای سند تحول تشکیلات پیشتازان در شهرستان قرچک

مهدی دهقانی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش قرچک گفت: سازمان دانش‌آموزی در جهت جامعه‌پذیری دانش‌آموزان از طریق این سازمان برای تربیت اسلامی آنان در ابعاد فردی و اجتماعی فعالیت دارد، به عبارت دیگر این سازمان باید تلاش کند زمینه مشارکت دانش‌آموزان را با همه نهادها، سازمان‌ها و بخش‌های اجتماعی فراهم کرده و از ظرفیت عظیم آنان در موقعیت و مسیری که کشور و انقلاب به آن نیاز دارد، استفاده کند.

وی افزود: جذب و سازماندهی دانش‌آموزان جایگاه مهمی در فرآیند اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عقلانی، عاطفی، علمی و اجتماعی آنان و فراهم کردن زمینه‌ مشارکت همه جانبه آنها در راستای رسیدن به جامعه‌باوری در قالب گروه‌های تشکیلاتی پیشتازان دارد.

دهقانی بیان کرد: در واقع جذب و سازماندهی مناسب در قالب گرو‌های همفکر، همدل و همکار منجر به آموزش مناسب مهارت‌های تشکیلاتی و اجتماعی خواهد بود و در نهایت به سمت اهداف آن که تربیت متربیانی دارای مهارت‌های فردی و اجتماعی است سوق یافته در مسیر نیل به جامعه‌ای پیشرفته گام خواهد برداشت.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش قرچک اظهار کرد: امید است با جذب حداکثری دانش‌آموزان و در تشکیلات پیشتازان به سهم خود چشم‌اندازی به سوی آینده‌ای روشن برای میهن اسلامی خود تصویر‌گری کنیم.

خبر‌نگاردانش‌آموز: پریا فعله‌گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار