مدیر آموزش و پرورش قرچک:

شورای دانش‌آموزی، بازوی مشورتی مدارس است 

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت شورای دانش‌آموزی فرصت بی‌نظیر تربیتی در مدرسه به منظور رشد همه جانبه مهارت‌های فردی و اجتماعی و توسعه مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های تربیتی و آموزشی است.

کد مطلب: ۱۲۳۰۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش‌آموزی، بازوی مشورتی مدارس است 

مراسم بیست و چهارمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان قرچک، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس کلانتری قرچک، مسئول بسیج دانش آموزی، نماینده کمیته امداد امام خمینی(ره)، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز آموزش و پرورش شهرستان قرچک، در هنرستان کار و دانش اندیشه برگزار شد.

رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در مراسم بیست و چهارمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی اظهار کرد: ایجاد روحیه مسئولیت‌پذیری و تمرین کار تیمی و استفاده از توانمندی‌های مختلف دانش‌آموزان به عنوان منابع انسانی در اجرای برنامه‌ها است.

وی در ادامه گفت: شوراهای دانش آموزی برای ارائه عملکردی هر چه بهتر در راستای همکاری در امر آموزش و پرورش وظایفی مانند همکاری و تقویت هویت دینی، انقلابی و ملی دانش‌آموزان، ارائه پیشنهاداتی به مدیر مدرسه و مشارکت در فعالیت‌های اجرایی مدرسه، برقراری صمیمیت بین دانش آموزان، رواج احترام و اکرام نسبت به اولیای مدرسه را بر عهده دارند.

داورزنی بیان کرد: شورای دانش‌آموزی در آیین نامه‌های اجرایی مدارس به عنوان یکی از ارکان مدرسه مورد توجه برنامه‌ریزان و سیاستگزاران قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در ادامه افزود: این شورا به منظور مشارکت دانش‌آموزان در امور مربوط به مسائل آموزشی، پرورشی، انضباطی و ایجاد ارتباط صحیح و مستقیم بین دانش‌آموزان و اولیای مدرسه شورای دانش‌آموزی تشکیل شده است.

داورزنی خاطرنشان کرد: از تمامی مدیران محترم مدارس برای برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی تشکر می‌کنیم اما انتظار داریم مشارکت دانش‌آموزان منتخب را به معنای واقعی کلمه در امور مختلف دانش‌آموزی پیگیری کنند و از ایده‌ها و فکر منتخبین شوراهای دانش‌آموزی که آینده‌سازان میهن عزیزمان هستند بهره مند شوند.

خبرنگار دانش‌آموز: محدثه زارعی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار