مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش

کتاب‌های «ندای رحمت» و «زلال تربیت» کتب راهبردی حوزه قرآن، عترت و نماز هستند

تهران (پانا) - مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش کتاب‌های «ندای رحمت» و « زلال تربیت» را کتب راهبردی حوزه قرآن، عترت و نماز برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
کتاب‌های «ندای رحمت» و «زلال تربیت» کتب راهبردی حوزه قرآن، عترت و نماز هستند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، محمدرضا مسیب زاده در چهارمین دوره توانمندسازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز که در حرم مطهر امام خمینی( ره) برگزار می‌شود، گفت: خدا را شاکریم که در این مکان متبرک گرد هم آمده ایم و امیدوارم این چند روز جز عمر ما محسوب نشود.

وی ادامه داد: از همه همکاران تشکر می‌کنم که این اقدامات را عاشقانه انجام دادند.

مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: این دوره توانمند سازی یک کار علمی و قرآنی است.

وی گفت: در حوزه قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش ۱۶۰ جلسه اندیشه ورز برگزار شده است که یک جمع عالم از کف مدرسه تا ستاد هستند و نظرات آنها محور کار است.

وی بیان کرد: بهترین طرح ها و برنامه از استان ها استخراج می‌شود. وماحصل تمام این اندیشه ها تبدیل شد به کتاب ندای رحمت که تمام شیوه نامه ها و فعالیت های قرآن عترت و نماز در آن موجود است.

مسیب زاده ادامه داد: کتاب ندای رحمت را ملاک قرار دهید و نکته به نکته و خط به خط آنرا باید بداند و این کتاب دستور العمل ماست.

مدیر کل قرآن عترت و نماز ادامه داد: این کتاب الگوی سایر بخش های وزارتخانه است البته ممکن است عیوبی هم داشته باشد همه وظیفه داریم در رفع این عیوب تلاش کنیم این مشکلات برطرف شده و نسخه جدید این کتاب در سال آینده منتشر و ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: بیست سال قبل که کار اداره کل قرآن عترت و نماز شروع شده است ۲ نفر نیرو داشتیم اما اکنون ۱۲۰۰ نیرو در کل استان ها داریم.

مسیب زاده با اشاره به کتاب های ندای رحمت و ژلالا تربیت گفت: انتظار دارم دو کتاب ندای رحمت و زلال تربیت همراه مدیران قرآنی آموزش و پرورش کشور باشد که کتاب زلال تربیت کتاب تمام دیجیتال است این کتاب در آموزش و پرورش بی نظیر است که حاوی واقعیت افزوده، واقعیت مجازی که تمام دستورالعمل ها بخشنامه ها در آن آمده است.

وی افزود: بخش دیگر این کتاب لینک هاست و بخش چهارم کتابخانه دیجیتال است که همه تولیدات قرآنی در این کتابخانه موجود است.

مدیرکل قرآن عترت و نماز به رمز های موفقیت اشاره کرد و گفت: همدلی، همراهی و همکاری رمز موفقیت است که نتیجه آن کار گروهی است و دوم مستند سازی همه فعالیت هاست.

وی با اشاره به چهارمین دوره آموزشی توانمند سازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز گفت: تنها بخشی که دوره توانمند سازی کارشناسان مناطق و استانی برگزار می‌کند حوزه قرآن، عترت و نماز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار