رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

جشنواره فرهنگی هنری یکی از رویدادهای بزرگ آموزش پرورش است

بهارستان دو(پانا) - رئیس اداره فرهنگی، هنری آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران تاکید کرد جشنواره فرهنگی هنری یکی از رویدادهای بزرگ آموزش پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۲۴۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فرهنگی هنری یکی از رویدادهای بزرگ آموزش پرورش است

افتتاحیه چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا در مدرسه تقواپیشگان بهارستان دو، با حضور رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و مسئولان برگزار شد.

فرحناز پوربخش، رئیس فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: جشنواره فرهنگی هنری یکی از رویداهای مهم آموزش و پروش است، امسال به مناسبت چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا، افتتاحیه در سراسر کشور برگزار شد و بعداز دو سال دانش‌آموزان دوباره پا به عرضه هنر گذاشتند.

وی اجرای آیین افتتاحیه را زمینه ساز ظهور و بروز استعداد‌های دانش‌آموزان مهم برشمرد و از مسئولین منطقه در جهت توسعه و پیشبرد آن تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه روح‌الله چراغی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان برگزاری آیین چهلمین دوره مسابقه فرهنگی هنری را موجب کشف استعدادهای هنری در زمینه های مختلف برشمرد و آن را موجب اعتلای فرهنگ ناب اسلامی ایرانی برشمرد.

در ادامه جشنواره، فاطمه قاسمی رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بهارستان دو ضمن تبریک افتتاحیه و آمادگی اداره ارشاد در جهت مشارکت در برگزاری نمایشگاه های منطقه ای و توسعه فعالیت های هنری در سطح شهرستان و عرضه آثار دانش‌آموزان مورد توجه قرار داد.

در راستای برنامه با حضور میهمانان از پوستر مسابقات فرهنگی هنری رونمایی شد و از دانش‌آموزان منتخب مسابقه فرهنگی هنری مدرسه تقوا پیشگان که حائز رتبه های استانی و کشوری بودند تقدیر و تجلیل شد.

خبرنگار دانش‌آموز: رومینا محمدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار