شوک به پرشورها در آستانه لیگ برتر؛ هافبک مطرح تراکتور قراردادش را فسخ کرد

تهران (پانا) - هافبک مطرح تراکتور قراردادش را با این تیم فسخ کرد تا در شروع لیگ برتر شوک بزرگی به هواداران تراکتور وارد شود.

کد مطلب: ۱۲۲۳۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
شوک به پرشورها در آستانه لیگ برتر؛ هافبک مطرح تراکتور قراردادش را فسخ کرد

در حالی که قرار است لیگ برتر فوتبال ایران امروز بیست و یکمین دوره خود را آغاز کند، ساعات پایانی شب گذشته اتفاقی عجیب در تبریز رخ داد که هواداران تراکتور را در شوک جدیدی قرار داد.

در ادامه روند اتفاقات عجیب تیم تراکتور تبریز، حمید بوحمدان هافبک باتجربه این تیم شب گذشته قراردادش را فسخ کرد تا دردسرهای پولدارهای سابق فوتبال ایران برای حضور در فصل جدید لیگ برتر بیشتر از قبل شود و این تیم با تجربه‌ای جدید و بدون حضور ستاره‌های گران قیمت وارد فصل جدید لیگ برتر شده و آزمونی سخت برای فیروز کریمی در راه باشد.

البته پنجره نقل و انتقالات تراکتور تبریز به رغم ادعای مدیران این باشگاه هنوز باز نشده و این تیم از خریدهای نه چندان مطرح خود نمی‌تواند فعلا استفاده کند. «ناصر سالاری، علی عبداله‌زاده، عبدالله ناصری، عبدالله حسینی، شاهین ثاقبی، سجاد حیدری و آرش قادری» بازیکن‌هایی هستند که با تراکتور تبریز قرارداد امضا کرده‌اند اما به علت بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، فعلا امکان ثبت قرارداد آنها فراهم نیست و به احتمال زیاد این بازیکنان هفته اول لیگ برتر را از دست خواهند داد.

این در حالی است که تراکتور پس از پایان لیگ برتر، 7 بازیکن مطرح به نام‌های « مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی، مهدی تیکدری، میثم تیموری و حبیب فرعباسی» را از دست داده بود و با جدایی حمید بوحمدان تعداد بازیکنان مطرح جدا شده از تراکتور به عدد 8 رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار