اولیا همیار معلمان در تعلیم و تربیت هستند

ارومیه(پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی گفت اولیا همراه و همیار معلمان در امر تعلیم و تربیت هستند.

کد مطلب: ۱۲۲۳۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
اولیا همیار معلمان در تعلیم و تربیت هستند

میرصادق جامعی معاون آموزش ابتدایی استان آذربایجان غربی ضمن تبریک هفته پیوند اولیا و مربیان برارتباط اولیا با مدارس تاکید کرد و افزود: نقش انجمن اولیا و مربیان می تواند در آموزش بهتر برای دانش آموزان مفید باشد و مدیریت خوب مدارس در گرو داشتن انجمن های قوی و فعال می باشد.
سید جامعی با اشاره به شعار هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان اظهار کرد: تضمین سلامت، استمرار آموزش و ارتقا کیفیت، شعار هفته انجمن اولیا و مربیان سال جاری است.
وی با بیان اینکه عملیاتی کردن این شعار منوط بر همکاری و همراهی اولیاء دانش آموز و مشارکت آن ها است، افزود: ما در این دوران که آموزش تحت الشعاع این بیماری قرار گرفته نیاز به همکاری تمام اولیاء داریم تا بتوانیم در آموزش دانش آموزان و توسعه جامعه ای ایده ال موفق عمل کنیم و این امر با پررنگ تر شدن نقش اولیاء و مربیان در امور مدارس میسر خواهد شد.
جامعی گفت: کرونا فرصتی بود تا اولیا هر چه بیشتر به نقش و جایگاه معلم در امر آموزش و پرورش پی ببرند.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان با اذعان به اینکه خانواده ها امروز هنر معلمی را بیشتر از قبل دیده و به آن پی بردند گفت: اولیاء بدانند نگرانی و دغدغه معلمین و آموزش و پرورش کمتر از آنها نخواهد بود و سعی بر آن داریم تا الگوهای تربیتی متناسب با شرایط را ارائه دهیم.
وی خواستار توجه بیشتر اولیا به امر آموزش مجازی و همکاری با مدرسه شد و بیان کرد: در نظام های آموزشی دنیا هیچ جایگزینی برای آموزش حضوری نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار