برگزاری دوره توانمندسازی کارشناس مسئولان و کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری دوره توانمندسازی کارشناس مسئولان و کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره توانمندسازی کارشناس مسئولان و کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی گفت: این دوره آموزشی 26 لغایت 28 مهر با حضور رؤسای ادارات قرآن، عترت و نماز ادارات کل استان‌ها در حرم امام خمینی(ره) برگزار شده و هم زمان به صورت پخش زنده از شبکه شاد و شبکه‌های مجازی، کارشناس مسئولان و کارشناسان قرآن، عترت و نماز سراسر کشور نیز شرکت خواهند داشت.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با ابراز خرسندی از میزبانی این استان در برنامه ارزشمند توانمندسازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز کشور، خاطرنشان کرد: جهت غنا بخشیدن به این برنامه جلسات هماهنگی برگزار و کمیته‌های مختلف ستادی با وظایف مشخص تشکیل شده است.

هاشمی تصریح کرد: این استان تلاش کرده است، با هماهنگی مسئولان وزارتی و دعوت از اساتید برجسته قرآنی و فرهنگی، خدمت شایسته‌ای در جهت ارتقاء فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش کشور ایفا کند.

وی برگزاری چنین دوره‌های فراگیری را موجب افزایش وحدت رویه در حرکت‌های فرهنگی در کشور، همچنین جهت‌گیری بهتر برنامه‌ها بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار