معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تهران خبر داد:

آمادگی کامل برای بازگشایی حضوری مدارس وجود دارد

تهران (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تهران خبر داد آمادگی کامل برای بازگشایی حضوری مدارس وجود دارد، اما تصمیم نهایی بر عهده ستاد ملی کروناست.

کد مطلب: ۱۲۲۳۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کامل برای بازگشایی حضوری مدارس وجود دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تهران،سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و سایر اعضا با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

شکرالله حسن بیگی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تهران، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از آمادگی کامل برای بازگشایی حضوری مدارس در اواخر آبان یا آذر 1400 خبر داد و افزود: ما در هر شرایطی باید آمادگی کامل جهت بازگشایی حضوری مدارس را داشته باشیم اما تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص بر عهده ستاد ملی کرونا است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه روند واکسیناسیون دانش‌آموزی خیلی خوب در حال اجرا است و امیدواریم با آمادگی زیر ساخت‌ها، فرصت برای حضور دانش‌آموزان را فراهم سازیم، چرا که حضور دانش‌آموزان در مدرسه بهترین هدیه برای دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده آنهااست.

حسن بیگی عنوان کرد: در صورتی که کلاس درس به صورت حضوری برگزار شود بخش عمده‌ای از مشکلات حل خواهند شد و دانش‌آموزان از معنویت مدرسه و حضور معلمان بهره خواهند برد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تهران افزود: فرماندار هر شهرستان به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش آن شهرستان موظف هستند هماهنگی لازم را در خصوص تسهیل‌گری حضور دانش‌آموزان و همکاری با آموزش و پرورش انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار