معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران :

اداره شهر‌ها دیگر با صدور پروانه و دریافت عوارض امکان‌پذیر نیست

اسلامشهر (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت باید زمینه برای مشارکت بخش خصوصی در طرح‌ها‌ و پروژه‌های مهم شهری را فراهم ساخت.

کد مطلب: ۱۲۲۳۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
اداره شهر‌ها دیگر با صدور پروانه و دریافت عوارض امکان‌پذیر نیست

در مراسم تکریم و معارفه شهردار جدید اسلامشهر، عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در سخنانی با بیان اینکه شهر اسلامشهر به عنوان دومین شهر پایتخت به لحاظ جمعیتی بایستی از شرایط بهتری برخوردار باشد، اظهار کرد: تلاش برای ارتقاء درجه شهرداری باید یکی از مهمترین برنامه‌های کاری شهردار جدید اسلامشهر باشد.

وی با اشاره به اینکه اداره شهرها دیگر با صدور پروانه و دریافت عوارض امکان پذیر نیست، افزود: باید زمینه برای مشارکت بخش خصوصی در طرح‌ها‌ و پروژه‌های مهم شهری را فراهم ساخت.

معاون استاندار تهران با اشاره به تداوم احداث کمربندی شمالی و پروژه متروی اسلامشهر به عنوان دو پروژه مهم و راهبردی استان تهران تصریح کرد: مردم اسلامشهر در حمایت از اجرای این پروژه‌ها سنگ تمام گذاشتند و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا از منابع استانی و ملی به تکمیل و اجرای این پروژه‌ها کمک کنیم.

در ادامه این مراسم مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان نیز در سخنانی ضمن قدردانی از خدمات حسین طلا شهردار پیشین اسلامشهر، از تیزبینی و دقت نظر اعضای شورای اسلامی در انتخاب شهردار جدید اسلامشهر تشکر کرد و برای وی در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

وی درباره دو طرح مهم در دست اجرای اسلامشهر گفت: با توجه به افزایش درآمد شهرداری در شش ماهه سال جاری پیش بینی می‌شود ایستگاه متروی خط 3 آزادگان تا یک سال آینده به میدان نماز اسلامشهر برسد.

محسن حمیدی شهردار جدید اسلامشهر نیز در سخنانی در خصوص احداث کمربندی شمالی شهر اسلامشهر هم گفت: با همت همکارانم در شهرداری پروژه تاثیرگذار کمربندی شمالی نیز در سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

در بخش پایانی این مراسم ضمن تجلیل از خانواده شهیدان شفیعی و صادقی دو شهید شاخص مدافع حرم شهرستان، حکم مسئولیت محسن حمیدی به عنوان شهردار جدید اسلامشهر که به امضاء وزیر کشور رسیده بود، تقدیم وی شد.

در مراسم تکریم و معارفه شهردار اسلامشهر که در سالن همایش‌های شهرداری اسلامشهر برگزار شد، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان و جمعی از مقامات کشوری و استانی و مسئولان ادارات شهرستان حضور داشتند.

خبرنگار: حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار