درختان پالایش کننده رایگان و تلطیف کننده هوا هستند

اسلامشهر (پانا) - شهردار اسلامشهر گفت 33 کشور در دنیا روز درختکاری را گرامی می‌دارند. درخت تولید کننده ۲۲ کیلوگرم اکسیژن و پالایش کننده رایگان و تلطیف کننده هوا است.

کد مطلب: ۱۲۶۱۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
درختان پالایش کننده رایگان و تلطیف کننده هوا هستند

احمد نادری، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر در مراسم اول جشن روز درختکاری در آموزشگاه دانش اسلامشهر ضمن گرامیداشت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) اظهار کرد: بترسید از ظلم به کسی که جز خداوند کسی را ندارد و فلسفه تشکیل سپاه پاسداران و حمایت از ملت های مظلوم را در همین حدیث دانست و ادامه داد، اکنون سپاه یار و یاور مظلومان جهان است.

وی در ادامه با اشاره به حدیث امام جعفر صادق(ع) که پاک‌ترین شغل‌ها باغبانی و کاشت درخت است و انبیاء و معصومین در این امور پیشگام بودند، تصریح کرد: که اگر به جنگ طبیعت برویم و درختان را نابود کنیم خود و جامعه آسیب خواهیم دید.

در مراسم دوم که با عنوان رویش لاله‌‌ها در حرم شهدای گمنام آرامستان دارالسلام اسلامشهر برگزار شد، محسن حمیدی شهردار اسلامشهر در سخنانی بیان کرد: 33 کشور در دنیا روز درختکاری را گرامی می‌دارند و افزود، درخت تولید کننده ۲۲ کیلوگرم اکسیژن است و پالایش کننده رایگان و تلطیف کننده هوا است.

شهردار اسلامشهر خاطرنشان کرد: در اسلامشهر گفت ۴۵۰ هکتار فضای سبز وجود دارد وهمچنین از افتتاح بوستان ششم و نیم هکتاری اسلامشهر در ایام نیمه شعبان خبر داد.

خبرنگار: نازنین سرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار