آیین کلنگ‌زنی مدرسه3 کلاسه خیرساز شهدای روستای شیخ احمد اردبیل

اردبیل(پانا)-آیین کلنگ‌زنی مدرسه 3 کلاسه خیرساز شهدای روستای شیخ احمد اردبیل با زیربنای 182 مترمربع و مبلغ تقریبی 1 میلیارد و 300 میلیون تومان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
آیین کلنگ‌زنی مدرسه3 کلاسه خیرساز شهدای روستای شیخ احمد اردبیل

به گزارش مدیریت آموزش وپرورش ناحیه2 اردبیل، در این آیین احمدناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از تمامی خیرین استان که همواره یاری رسان آموزش و پرورش بوده اند، از محمد حبیبی،خیر این مدرسه قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه در سطح استان 398 مدرسه خیرساز در قالب 1588 کلاس درس توسط خیرین احداث شده است، اظهار کرد: 73 مدرسه در قالب 284 کلاس درس در حال احداث است که امیداوریم با همکاری اداره کل نوسازی و خیرین تا پایان سال جاری تکمیل شود و در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنانش به واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان اشاره کرد و افزود: با همکاری وزارت بهداشت واکسیناسیون فرهنگیان انجام شده است و همچنین بیش از 80 هزار دانش آموز استان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده اند که در این خصوص رتبه سوم کشور را در اختیار داریم و امیدواریم با اتمام واکسیناسیون دانش آموزان تا آبان ماه، شاهد بازگشایی تمامی مدارس استان باشیم.

کمال اطمینان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 نیز ضمن قدردانی از خیر نیک اندیش، محمد حبیبی به جهت انجام این کار خیر، اظهار کرد: در قرآن کریم 194 آیه در مورد محسنین و نیکوکاران آمده است که نشان از اهمیت ویژه این عزیزان دارد.

وی توجه و تقویت زیر ساخت‌های آموزش و پرورش را مفید دانست و گفت: داشتن نیروی انسانی متعهد و متخصص موجب رشد کشور و جوامع می شود و امروز اگر شاهد توسعه در عرصه های علمی هستیم بخشی از آن به برکت وجود خیرین مدرسه ساز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار