مرزها در تولید ثروت باید به یک فرصت تبدیل شوند

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل گفت: ۷ شهرستان اردبیل با جمهوری آذربایجان دارای مرز مشترک است و این مرزها علاوه بر صیانت و نگهداری توسط عوامل مرزبانی می تواند در تولید ثروت به یک فرصت نیز تبدیل شوند.

کد مطلب: ۱۲۲۲۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مرزها در تولید ثروت باید به یک فرصت تبدیل شوند

به گزارش استانداری اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مرزها ناموس ملت هستند وحفاظت و نگهداری از آن برعهده مرزبانان و نیروی انتظامی مرزبانی گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه از تمام خدمات و تلاش شبانه روزی مرزبانان استان آگاه هستم گفت: مرزبانان بر خلاف سایر نیروها، بصورت شبانه روزی از تمامیت ارضی دفاع کرده و تاکنون یک وجب از خاک جمهوری اسلامی را به بیگانگان نداده اند.

رییس شورای تامین استان در رابطه با مشکلات مرزهای شمالی استان گفت؛ راه اندازی فیبر نوری یک ضرورت در مرزبانی است، سیستم ایکس ری نیز با پیگیری های انجام شده در گمرک بیله سوار نصب می شود.

این مسوول با اشاره به اینکه تولید ثروت در حال حاضر از ضروریات مملکت است افرود: هنر یک دولت تولید ثروت و هنر ملت نیز افزایش این ثروت است تا به مرحله استقلال برسند و تمام تلاش ما این است که ثروت تولید کنیم و باید ساختارها نسبت به گذشته تغییر کند و پول باید به سمت ثروت های مولد سرازیر شود.

در این دیدار سردار اسمعیلی، فرمانده مرزبانی استان نیز گزارش کلی از آخرین وضعیت مرزهای استان ارایه داد و در پایان استاندار اردبیل با اعطای لوح سپاس از زحمات نیروهای مرزبانی استان تجلیل و قدردانی کرد.

همچنین استاندار اردبیل به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی با حضور در محل فرماندهی انتظامی استان ضمن تبریک این هفته از تلاش های سردار فرماندهی انتظامی استان و همکارانشان قدردانی کرد.

سید حامد عاملی در دیدار با عوامل انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی روز، هفته و ماه نمی شناسد همه روزها، روز نیروی انتظامی بوده و نظم و امنیت کشور مرهون این عزیزان است.

وی افزود: عوامل این یگان شبانه روزی در اقصی نقاط کشور برای برقراری امنیت پایدار، ایجاد نظم و حفظ تمامیت ارضی تلاش می کنند تا مردم در آرامش و آسایش کامل در کنار خانواده های خود زندگی کنند.

استاندار اردبیل ، اردبیل را از لحاظ امنیت یکی از استان های برتر کشور بر شمرد و تصریح کرد: استان اردبیل از لحاظ وقوع جرم در بین استان ها رتبه ۳۱ را دارد که جای خوشحالی دارد و این موفقیت در سایه احساس مسوولیت همه عوامل انتظامی حاصل شده است.

عاملی بیان کرد: حفاظت و پاسداری از مرزها، داخل شهرها، روستاها و تمام نقاط دور و نزدیک با تلاش و مجاهدت این عزیزان مدیریت می شود و باید در حمایت از تک تک پرسنل تلاش شود.

وی گفت: امیدوارم با همکاری مردم و مسوولان با مجموعه نیروی انتظامی در سطح استان شاهد روز افزون امنیت پایدار و آسایش و آرامش مردم در تمام نقاط باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار