کاهش تصادفات جرحی و فوتی در اردبیل

اردبیل(پانا) - فرمانده انتظامی اردبیل اعلام کرد تصادفات جرحی و فوتی در جاده‌های این استان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

کد مطلب: ۱۲۲۲۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
کاهش تصادفات جرحی و فوتی در اردبیل

سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان در همایشی با عنوان طلایه داران ترافیک استان و تجلیل از فرهنگیاران و رانندگان نمونه ناوگان اتوبوس و تاکسی گفت: با تلاش پلیس راهور و همکاری مردم تصادفات جرحی و فوتی در جاده‌های استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی اظهارکرد: با فرهنگ‌سازی و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توان تصادفات جاده‌ای و درون‌شهری را کاهش داد و به حداقل رساند.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: با توجه به اینکه هر خانواده حداقل دارای یک دانش‌آموز است، می‌توان با ارائه آموزش به دانش‌آموزان، از ظرفیت آن‌ها در قالب همیار پلیس و راهوران محله استفاده کرد و تصادفات رانندگی را کاهش داد.

حسینی ادامه داد: البته پلیس نیز برای کاهش تصادفات و مدیریت ترافیک به زیرساخت‌های لازم نیاز داد که از جمله آن می‌توان به هوشمندسازی ترافیکی معابر اشاره کرد.

وی با تقدیر از مدیریت عالی استان افزود: مسئولان استان دستورات لازم برای راه‌اندازی اتاق مانیتورینگ در شهرستان‌های اردبیل، خلخال، مشگین‌شهر و گرمی را داده اند که امیدواریم این امر هرچه زودتر تحقق یابد.

فرمانده انتظامی استان اظهارکرد: با راه‌اندازی اتاق مانیتورنیگ، مجهز شدن معابر به سیستم‌های هوشمند و چهاربانده شدن راه‌های ارتباطی تصادفات رانندگی در استان به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.

همچنین در این مراسم از محسن میرزایی مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری اردبیل و حافظ قشلاقی رئیس سازمان حمل ونقل بار ومسافر شهرداری اردبیل بعنوان فرهنگ یاران نمونه استانی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار