مدیر آموزش و پرورش ملارد:

تمام مراحل قانونی بازگشایی مدارس باید رعایت شود

ملارد(پانا)- نشست توجیهی مدیران مدارس پیرامون شرایط بازگشایی مدارس بصورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات شهید طحانی آموزش و پرورش ملارد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تمام مراحل قانونی بازگشایی مدارس باید رعایت شود

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد در این نشست توجیهی، ضمن اشاره به اهمیت دارا بودن تمام شرایط برای مدارس در هنگام بازگشایی، بیان کرد: تمام مراحل اداری و قانونی بازگشایی باید برای همه مدارس طی شود.

وی در مورد مراحل بازگشایی مدارس توضیح داد: در وهله اول، مدارس فرم بازگشایی را تکمیل کرده که طبق آمار دبیرخانه پروژه مهر اخذ شده از آموزش مقاطع تحصیلی، مدارس فرم را تکمیل کرده و واحد سلامت و مقاطع جهت راستی‌آزمایی، از مدارس بازدید کرده و در ضمیمه فرم مجوز فعالیت یک واحد آموزشی موارد را بررسی می‌کنند.

رضایی‌فر افزود: در بازگشایی مدارس همه موارد نظیر ثبت‌نام، واکسیناسیون و موارد دیگر باید لحاظ شود، فرم تکمیلی توسط مدارس توسط مقاطع تأیید شده، در مرحله بعد توسط ریاست اداره به امضاء می‌رسد و بر اساس اولویت‌بندی بازگشایی مدارس، مجوز به مدرسه داده می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ملارد در پایان تأکید کرد: مدیران در مرحله آخر، شماره مجوز نامه را در سامانه Ltms، وارد می‌کنند و اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران رویت کرده و روند کار انجام می‌شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار