شناساندن کردار و رفتار سردار سلیمانی به دانش‌آموزان از ضروریات تعلیم و تربیت کنونی است

ملارد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ملارد در افتتاحیه جشنواره فرهنگی هنری علمدار، هدف از برگزاری جشنواره علمدار را گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۱۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
شناساندن کردار و رفتار سردار سلیمانی به دانش‌آموزان از ضروریات تعلیم و تربیت کنونی است

آیین افتتاحیه دومین دوره‌ جشنواره فرهنگی هنری علمدار در مدرسه سردار سلیمانی آموزش و پرورش ملارد بصورت پخش زنده در بستر شبکه شاد برگزار شد.

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد طی سخنانی بر اهمیت برگزاری جشنواره علمدار بعنوان یک فرصت گردهمایی دانش‌آموزان و فرهنگیان و بارور شدن استعدادهای آن‌ها تأکید کرد.

او در مورد اهداف این جشنواره بیان کرد: هدف از برگزاری جشنواره علمدار، گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، معرفی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به عنوان اسوه ایثار، اخلاص و عمل برای نسل نوجوان و جوانان کشور و صیانت از میراث باارزش شهید سلیمانی به عنوان مدرسه و مکتب انسان‌سازی است و لازم است تمامی همکاران و مدیران مدارس توجه به اهداف آن را در برنامه پرورشی و تربیتی خود قرار دهند.

رضایی‌فر از مدیران مدارس و مربیان پرورشی اهتمام لازم برای شرکت دانش‌آموزان و فرهنگیان در این جشنواره را خواستار شد و گفت: امیدواریم دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان همچون سال گذشته در این جشنواره بدرخشند و شاهد تلاش و موفقیت بیشتر آنها در این عرصه فرهنگی، هنری و تربیتی باشیم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار