در قالب طرح ارمغان مهر؛

حدود ۳ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان توزیع شد

زاهدان(پانا)-مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت ۲ هزار و ۹۷۵ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان کم برخوردار شهرستان های نیکشهر، خاش و سیب و سوران همزمان با سال تحصیلی جدید توزیع شد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
حدود ۳ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان توزیع شد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، علیرضا میربهاء الدین اظهار کرد: این اقدام در قالب طرح ارمغان مهر و در راستای گسترش حس نوع دوستی و کمک به همنوع به منظور تحقق اهداف جمعیت هلال احمر و تامین احترام انسان‌ها اجرا شد.

وی بیان کرد: ارزش ریالی اقلام توزیع شده یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون ریال بوده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از واکسیناسیون ۶۱۵ نفر در مرکز واکسیناسیون هلال احمر استان خبر داد و افزود: به منظور رفاه حال مردم و ضرورت مشارکت حداکثری جمعیت هلال احمر در کمک به کادر سلامت و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها این مرکز با مشارکت مرکز بهداشت از ۱۲ مهر ماه در شهرستان زابل راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: خدمات این مرکز در دو لاین بصورت روزانه از ساعت 8 صبح تا ۱۳ ارائه می شود و ۳۶ نفر عضو داوطلب و ۱۲ نفر از کارمندان این جمعیت به عنوان واکسیناتور و ثبات در این امر مشارکت دارند.

میربهاء‌الدین گفت: باتوجه به همجواری استان سیستان و بلوچستان با ۲ کشور پاکستان و افغانستان این مرکز با هدف ارتقای سطح سلامت همنوعان آمادگی پذیرش و واکسینه کردن اتباع بیگانه را نیز داراست.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر از شروع بحران کرونا تاکنون با تمام ظرفیت جهت پیشگیری و حمایت از متاثرین اقدام کرده و طرح هایی همچون تهیه و توزیع بسته معیشتی و بهداشتی، اجرای طرح ناظران سلامت، نذر سلامت و آمران سلامت را به اجرا درآورده است که امیدواریم با اجرای این طرح نیز هر چه زودتر جمعیت هدف واکسینه شوند تا شاهد ریشه کن شدن این ویروس باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: این جمعیت با تمام ظرفیت و تا پایان بحران کرونا در کنار مردم خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار