امام جمعه تبریز:

نحوه رفتار پدر و مادر در محیط خانه از تاثیرگذارترین نوع تربیت برای کودکان است

تبریز(پانا) - نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی گفت نحوه رفتار پدر و مادر در محیط خانه از تاثیرگذارترین نوع تربیت برای کودکان است، به گونه‌ای که اثرات این نوع تربیت برای همیشه در پوست و گوشت آن کودک خواهد ماند.

کد مطلب: ۱۲۲۱۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
نحوه رفتار پدر و مادر در محیط خانه از تاثیرگذارترین نوع تربیت برای کودکان است

حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در همایش اختتامیه هشتمین دوره سرگذشت‌پژوهی و پاسداشت از بانوان مجاهد استان به همت انجمن های اسلامی دانش آموزان استان به نقش مهم زنان در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: هر چند خیلی از شما دختران و زنان جوان در دوران انقلاب و دفاع مقدس نبودید ولی مادران و خواهران شما مجاهدانه دوشادوش غیور مردان جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند و در دفاع از خاک مقدس این کشور حتی از جان خود نیز گذشتند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: از اساسی ترین وظایف زنان در و خانم ها در قبال جمهوری اسلامی ایران تربیت فرزندان صالح و مفید برای جامعه است.

وی ادامه داد: نحوه رفتار پدر و مادر در محیط خانه از تاثیرگذارترین نوع تربیت برای کودکان است، به گونه‌ای که اثرات این نوع تربیت برای همیشه در پوست و گوشت آن کودک خواهد ماند.

به گفته حجت الاسلام آل هاشم یکی از شاخص ترین اقدامات امام راحل بعد از انقلاب برجسته کردن و به روی کار آوردن زنان و بانوان توانمند بود.( اعطای نقش های حساس و مهم به بانوان در دولت و حکومت).

وی خاطرنشان شد: دو نقش مهم و تاثیرگذار در دوران دفاع مقدس که کمتر به آن توجه و اشاره می‌شود یکی نقش حساس جهاد سازندگی در جریان جنگ است و دیگری نقش حیاتی زنان است که در پشت جبهه ها با تهیه و بسته بندی مواد غذایی، تجهیزات بهداشتی و رفاهی و گاه در خط مقدم و دوشادوش رزمندگان جانانه جنگیدند.

امام جمعه تبریز در پایان یادآور شد: چه جوانان و رزمندگانی که در دفاع از خاک هویت کشور عاشقانه آسمانی شدند و چه دانشمندان و کارمندان و کارگران زحمتکش امروز که برای ارتقاء نام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند همگی در مکتب و دامان مقدس مادران و زنان پاکدامن و قهرمان ایران رشد کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار