حضور مسئولان سازمان دانش‌آموزی قم در جلسه جذب و سازماندهی اعضا و مربیان پیشتاز

قم(پانا)- جلسه هماهنگی جذب و سازماندهی اعضا و مربیان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی قم به صورت ویدئوکنفرانس با حضور مسئولان سازمان دانش‌آموزی استان قم در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور مسئولان سازمان دانش‌آموزی قم در جلسه جذب و سازماندهی اعضا و مربیان پیشتاز

در این جلسه که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور معاونین تشکیلات دانش آموزی استان های کشور برگزار شد، «اردشیر دهقانی» معاون فعالیت های دانش آموزی سازمان دانش آموزی مرکز و «محمدکاظم ماشی» مسئول جذب و سازماندهی سازمان نکاتی پیرامون موضوع جلسه و وظایف استان ها در مورد آن بیان کردند.
پس از پایان جلسه ویدئوکنفرانسی، «رسول ملایی» مدیر سازمان دانش آموزی استان قم خطاب به مسئولان سازمان با اشاره به اهم برنامه های پیش رو اظهار کرد: مسئولان سازمان دانش آموزی در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قم باید آمادگی معرفی 680 دانش آموز خبرنگار را برای حضور در دوره های مربوطه داشته باشند.
وی همچنین موضوع لباس دانش آموزان و مربیان، تشکیل کانال های مجازی ویژه مربیان و پیشتازان در بستر شبکه شاد و مجلس دانش آموزی را مورد اشاره قرار داد.
ملایی ادامه داد: در آذرماه انتخابات مجمع مربیان و اعضا نیز برگزار خواهد شد و مسئولان سازمان در نواحی و مناطق جلساتی را به منظور هماهنگی اجرای برنامه ها برگزار می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار