«محمود مدنی» هنرمند و پیشکسوت آموزش و پرورش دارفانی را وداع کرد

قم(پانا)- حاج «محمود مدنی» هنرمند متعهد و جهادی، پیشکسوت آموزش و پرورش و استاد دانشگاه، پس از عمری جهاد خالصانه در عرصه هنر و تعلیم و تربیت، امروز دار فانی را وداع کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
«محمود مدنی» هنرمند و پیشکسوت آموزش و پرورش دارفانی را وداع کرد

حاج «محمود مدنی» پیشکسوت آموزش و پرورش و هنرمند پرتلاش و متعهد، پس از سال ها خدمت خالصانه در آموزش و پرورش و دانشگاه ها، در سن 70 سالگی دارفانی را وداع کرد.
مرحوم مدنی، معلم هنر دبیرستان های قم بود و سال 1381 از آموزش و پرورش بازنشسته شد؛ وی پس از بازنشستگی همچنان در مراکز تربیت معلم و دانشگاه هنر در قم و تهران به تدریس هنر نقاشی و خط اهتمام می ورزید.
ویژگی شاخص این هنرمند بسیجی، حضور مستمر و عاشقانه و خالصانه در اردوهای جهادی و کاروان های راهیان نور بود و هر جا که نیاز می دید، به انجام خدمات هنری از قبیل نقاشی محراب حسینیه ها در مناطق محروم و .. اقدام می کرد.
این هنرمند پیشکسوت، نقاشی چهره شهدای لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) را در زمانی که با واحد تبلیغات این یگان در دفاع مقدس همکاری می کرد، بر عهده داشت و همچنین دیوار نویسی پادگان شهید زین الدین از آثار این هنرمند محبوب برشمرده می شود.
مرحوم مدنی چندی قبل دچار ویروس کرونا شد اما پس از مدتی بستری در بیمارستان های تهران و قم، از این بیماری بهبود یافت؛ متاسفانه در ادامه مسیر درمان کامل بیماری، بر اثر اشتباهات ناخواسته، دار فانی را وداع کرد.
مراسم تشییع و خاکسپاری آن مرحوم، ساعت 15 روز یکشنبه 18 مهرماه از مسجد شهید مصطفی خمینی(ره) به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار