آموزش غیرحضوری یادگیری باکیفیت را با چالش‌های زیادی همراه کرده است

تهران(پانا)- در جلسه مدیران مدارس متوسطه اول دختران منطقه 19 که در مدرسه زینب کبری برگزار شد؛ برنامه بازگشایی تدریجی و حضوری مدارس در دستور کار قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۲۰۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش غیرحضوری یادگیری باکیفیت را با چالش‌های زیادی همراه کرده است

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع و رسانی آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، جلسه مدیران مدارس متوسطه اول دختران منطقه با حضور هادی حنیف نیا؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 ، معاون آموزش متوسطه و کارشناس مسئول متوسطه اول برای مدیران مدارس دخترانه در دبیرستان زینب کبری (س) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، هادی حنیف نیا در این جلسه ضمن تجلیل از زحمات مدیران مدارس به جهت تمهید مقدمات آغاز سال تحصیلی گفت: طبق پژوهش­‌های اخیر تعطیلی مدارس علاوه بر تغییر رویه نقش معلم برای یاددهی و پر رنگ شدن نقش والدین در این فرآیند به عنوان یک آیتم مثبت، اما متاسفانه یادگیری باکیفیت همچون دوران حضوری را با چالش های زیادی همراه کرده است و دقیقا به همین جهت به دستور رئیس جمهور محترم، برنامه بازگشایی تدریجی و حضوری مدارس در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تبیین بخشنامه الگوی فعالیت های آموزشی و تربیتی مدارس در شرایط بیماری کووید 19 برای سال تحصیلی 1401-1400 گفت: تکمیل فرم شماره 1 بهداشتی برای همه مدارس به عنوان اولین و مهمترین اقدام ضروری است. همچنین فرم پیوست شماره ( 3- الف) ویژه مدارسی که با روش حضوری یا ترکیبی در مهر ماه، مخصوص پایه های اول ابتدایی، مدارس روستایی حائز شرایط و دروس مهارتی هنرستان ها و فرم پیوست شماره( 3- ب) مخصوص مدارسی که برابر مقررات باید به صورت غیرحضوری در مهرماه آموزش های خود را آغاز کنند، در این زمینه حائز اهمیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار