پیشرفت فیزیکی پروژه راه‌آهن اردبیل به ۹۰ درصد رسید

اردبیل(پانا) - نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خبر داد عملیات اجرایی راه‌آهن اردبیل- میانه شتاب گرفته و هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی آن به ۹۰ درصد رسیده است.

کد مطلب: ۱۲۱۹۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت فیزیکی پروژه راه‌آهن اردبیل به ۹۰ درصد رسید

صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی این پروژه از سال ۹۲ سرعت گرفت و اعتبارات خوبی هم برای این پروژه اختصاص یافت و تلاش براین است بزودی این پروژه تکمیل و راه اندازی شود.

وی افزود: این پروژه قبل از سال ۹۲ حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با تلاش مسئولان و تامین فاینانس داخلی بانک ملی به مرحله تکمیل و اتمام رسیده است.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: این پروژه روند خوبی در سال‌های اخیر داشته است و با اختصاص اعتبارات پیش‌بینی شده، طرح راه‌آهن اردبیل بزودی تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

بدری با اشاره به طرح اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد افزود: تکمیل پروژه راه‌آهن اردبیل- میانه و طرح اتصال آن به شبکه ریلی جمهوری آذربایجان از طریق پارس‌آباد مغان قطعی است و برای اجرایی شدن آن تلاش می‌شود.

وی اظهار کرد: اجرای طرح راه‌آهن اردبیل به مغان از جمله موضوعات در حال پیگیری نمایندگان و مسئولان استان است و با ادامه احداث آن تا گمرک مرزی در شهرستان بیله‌سوار و پارس‌آباد مغان در واقع کل استان به شبکه ریلی کشور متصل خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مطالعات فاز اول امتداد طرح راه‌آهن اردبیل به پارس‌آباد مغان انجام و اجرای آن در سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده است، ضمن اینکه اتصال آن به شبکه ریلی جمهوری آذربایجان نیز در برنامه کاری قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار