نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

استاندار جدید سمنان، تمام پهنه استان را به صورت یک واحد منسجم بداند

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه باید رضایت عموم مردم را در اولویت امور در نظر گرفت، تاکید کرد استان پهناور سمنان باید به عنوان یک استان واحد و منسجم درنظر گرفته شود و از دورترین نقطه محروم استان تا مرکز استان با نگاه عدالت محوری مورد ارزیابی قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار جدید سمنان، تمام پهنه استان را به صورت یک واحد منسجم بداند

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، در آیین معرفی استاندار سمنان با حضور وزیر کشور در سالن مطهری این شهر، با اشاره به دستورالعمل‌ حکومتی امام علی(ع) به مالک اشتر گفت: سه اصل عدالت‌محوری، حق‌طلبی و تلاش برای کسب رضایت مردم باید همواره در تمام امور سرلوحه فعالیت مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه سه نکته در این دستور نهفته است که باید محبوب ترین امور نزد مسئولان و عملکرد آنان به دور از افراط و تفریط باشد، خاطرنشان کرد: مسئول باید عدالت‌محور باشد، نکته ای که آیت‌الله رییسی، رییس جمهوری این اصل را به همراه فسادستیزی مدنظر قرار دارد.

امام جمعه سمنان، توجه به تمام نقاط را جلوه‌ای از عدالت‌محوری دانست و بیان کرد: سمنان استان یک واحد متحد یکپارچه است، از کالپوش تا ایوانکی گستره استان سمنان است، استاندار جدید باید نگاه عادلانه به این گستره داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی در ادامه رضایت مردم را مهم دانست و گفت: این مساله ای است که رهبر معظم انقلاب در دیدار با دولتمردان به آن اشاره داشتند و یکی بودن حرف و عمل مردم را عامل اصلی رضایت مردم و برچیده شدن هر گونه خلاء در جامعه عنوان کردند. اگر مسئولی به دنبال رضایت عموم باشد، دستاوردی بالاتر از آن نیست.

وی با بیان اینکه امیدواریم استاندار سمنان نیز بتواند این رضایت عمومی و اعتماد مردم را در استان به‌صورت حداکثری جلب کند، اضافه کرد: از استان‌های اولیه‌ای هستیم که استاندار آن انتخاب شده که از ریاست جمهوری و وزیر کشور تقدیر و تشکر داریم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با عنوان این مطلب که اینکه استاندار جدید سمنان، انسانی میدانی است که باعث تحول در استان خواهد شد، تصریح کرد: به هاشمی به‌عنوان نماینده دولت در استان اعلام می‌کنم که بنای نیروهای انقلابی بر همکاری، هماهنگی و هم‌افزایی برای خدمت به مردم است و بنده نیز به‌عنوان نماینده ولی فقیه در استان، همراه و حامی استاندار جدید هستم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به اینکه آشنایی سید محمدرضا هاشمی با استان امکان خدمتگزاری را برای وی فراهم می کند و دغدغه های نقاط مختلف باید مدنظر باشد، گفت: مدیران انتخاب شده باید حداکثر همسویی و همپوشانی را با دولت جدید داشته باشند تا اهداف نهایی دولت که خدمت به مردم به احسن وجه است، محقق شود. البته میدانی بودن از ویژگی های استاندار جدید سمنان بیان شده که امید است این ویژگی با همراهی نیروهای انقلابی باعث تحول در استان شود.

وی با عنوان این مطلب که از نقاط مهمی مانند تهران و قم درباره استاندار سمنان ایجاد اطمینان شده و در استان نیز نیروهای انقلابی با استاندار جدید همراهی خواهد شد، افزود: بنای بنده به عنوان امام جمعه نیز با استاندار سمنان همراهی و همسویی است، حامی و همراه هستیم و بُعد نظارتی نیز وجود دارد و نظارت و رفاقت در کنار هم است.

امام جمعه سمنان در پایان خاطرنشان کرد: از تلاش و خدمات سه ساله آشناگر، استاندار سابق سمنان تقدیر و تشکر داریم و خدمات وی نیز در بارگاه حق‌تعالی دیده خواهد شد؛ هاشمی، استاندار جدید سمنان نیز دارای سوابق درخشان است و استان سمنان را می‌شناسد که امیدواریم در دولت انقلابی و مردمی آیت‌الله رئیسی، با همسویی کامل، اهداف بلند ریاست جمهوری را محقق کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار