برنامه فصل فردا مخصوص دغدغه‌های دانش‌آموزان در صدا و سیمای بوشهر تهیه می‌شود

دیر(پانا)- نایب رئیس دوم هئیت رئیسه پسران مجلس دانش‌آموزی استان بوشهر گفت برنامه فصل فردا، برنامه‌ای مشارکتی است که با همکاری صدا و سیمای مرکز بوشهر و اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ساخته می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۹۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه فصل فردا مخصوص دغدغه‌های دانش‌آموزان در صدا و سیمای بوشهر تهیه می‌شود

محمدرضا تنو اظهار کرد: در این برنامه که هر سه‌ شنبه ساعت 19:45به روی آنتن می رود، آیتم ها و مسائل مختلف فرهنگی و آموزشی درباره دانش‌آموزان و معلمان در 45 دقیقه به تصویر کشیده می‌شود.

تنو افزود: یکی از آیتم های این برنامه(دروبین دانش آموزی) است که با مشارکت کامل دانش‌آموزان ساخته می‌شود و شامل دو گروه با موضوع دوربین دانش‌آموزی است که از هر ‌شهرستان یک دانش آموز دختر و یک دانش آموز پسر عضو هستند.

نایب ریس دوم مجلس دانش آموزی استان بوشهر گفت: این دانش آموزان از اجلاس های مهم دانش آموزی و فرهنگی و هنری، دانش آموزان نخبه که ایده و کارهای خاصی انجام می دهند، اما دیده نشده اند و همچنین معلمان زحمت کش در تمامی حوزه‌ها چه در حوزه تولید محتوا و چه در حوزه تدریس حضوری دانش‌آموزان گزارش تهیه می کنند و با اسم خودشان در برنامه فصل فردا نشان می‌دهند که هر هفته به روی آنتن می‌رود.

تنو تاکید کرد: این فرصت بسیار ارزنده و خوبی است. هم برای دیده شدن خود دانش آموزان و هم برای دیده شدن آن سوژه ای که دارند.

وی بیان کرد: دانش آموزان نیاز نیست با دوربین حرفه ای یا ابزار خاصی این گزارش ها را تهیه کنند. آنها با استفاده از تلفن همراه خودشان به صورت افقی و با کیفیت بالا صدا و تصویر این گزارش‌ها را ارسال می کنند.

نایب ریس دوم مجلس دانش آموزی استان بوشهر گفت: امیدواریم دانش‌آموزان از این طرح بسیار عالی حمایت به عمل آورند و دوربین دانش‌آموزی فرصتی بسیار خوب و ارزنده است تا دانش آموزانی که علاقه به این عرصه دارند، دست به کار شوند.

تنو در انتها ضمن تاکید بر همکاری آموزش و پرورش شهرستان ها بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان ها همکاری لازم را جهت بالا بردن کیفیت گزارش ها و همکاری با دانش آموزانی که عضو دوربین دانش‌آموزی هستند، جهت اطلاع از همایش ها و اجلاس برای تهیه گزارش به دانش آموزان دوربین دانش‌آموزی اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار