مدیر آموزش و پرورش ملارد در شور عاطفه‌ها:

حضور دانش‌آموزان در مراسم جشن عاطفه‌ها مایه دلگرمی است

ملارد(پانا)- جشن شور عاطفه‌ها در دبستان مرحوم علیرضا مزرعه صفادشت و حضرت زینب ملارد با حضور مسئولین آموزش و پرورش، ادارات و نهادهای صفادشت و حضور پرشور دانش‌آموزان و اولیای خیر، بصورت پخش زنده در شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزان در مراسم جشن عاطفه‌ها مایه دلگرمی است

جشن شور عاطفه‌ها با حضور طیب رضایی‌فر، رضا حضرتقلی، علی نجفی از آموزش و پرورش، مهدی خوبرو امام جمعه، رضا کریمی از آتش ‌نشانی صفادشت در دبستان دخترانه مرحوم علیرضا مزرعه و حضرت زینب(یک)، بصورت پخش زنده در شبکه شاد و همراه با اهدای هدایا از طرف دانش‌آموزان و میهمانان مراسم، برگزار شد.

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد در این مراسم با تأکید بر تلاش مسئولان این ارگان و درخواست همراهی اولیاء و دانش‌آموزان مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: با توجه به مصوبه وزارت آموزش و پرورش، بازگشایی مدارس در چند مرحله صورت می‌گیرد و از مدارس کم‌جمعیت بتدریج آغاز شده تا به مدارس پرجمعیت بخش مرکزی برسد.

او با بیان اینکه آموزش مجازی با مشکلات و آسیب‌های اجتماعی برای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان همراه است، افزود: امیدواریم با ترویج فرهنگ رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط انجمن اولیاء و مربیان برای خانواده‌های دانش‌آموزان، فرایند بازگشایی مدارس زودتر انفاق بیفتد و مراسمات باشکوهی چون جشن عاطفه‌ها که نمایش انفاق، نوعدوستی و نیکوکاری است با حضور همه دانش‌آموزان رنگ تازه‌ای به خود بگیرد، چرا که دانش‌آموزان مستعد اما نیازمندان بسیاری با حمایت خیرین و مهربانی جامعه، ادامه تحصیل داده و هم اکنون از جایگاه علمی و اجتماعی بالایی برخوردار هستند.

رضایی‌فر ادامه داد: مراسم جشن عاطفه‌ها هر ساله در ابتدای سال تحصیلی در مدارس برگزار می‌شود و این ترویج فرهنگ بخشش و همراهی است؛ انفاق و احسان در دین اسلام جایگاه خاصی دارد و در آموزه‌های دینی هم به این موضوع مهم و خداپسندانه، بسیار سفارش شده است.

مدیر آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: جشن عاطفه‌ها فقط مربوط به یک روز نیست بلکه در تمام طول سال، همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش ادامه دارد و مسئولان آموزش و پرورش و اولیای دانش‌آموزانی که از لحاظ مالی غنی هستند، در فکر تأمین نیازهای دانش‌آموزان نیازمند هستند و در دوران کرونا و با عنایت به مجازی بودن آموزش‌های غیرحضوری، خیرین و ادارت شهرستان اقدام به تهیه تبلت و گوشی همراه برای دانش‌آموزان نیازمند کردند.

رضایی‌فر از مدیران مدارس خواست شناسایی دانش‌آموزان مستعد و نیازمند و جلب کمک خیرین برای تهیه اقلام مورد نیاز در اولویت کار آنها باشد.

خبرنگار: سحر شیخی ‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار