دلایل اختلال در شبکه همراه اول استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

یاسوج (پانا) - سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد، ناپایداری در شبکه برق و سرقت از سایت های مخابرات را از دلایل اختلال در شبکه همراه اول استان بیان کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
دلایل اختلال در شبکه همراه اول استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

سید محمد هادی امیری در گفت و گو با خبرنگاران به دلایل دیگر اختلال در شبکه همراه اول اشاره کرد و گفت: علاوه بر راه اندازی و اضافه کردن تکنولوژی ۴Gبر بستر فرکانس ۲۱۰۰ مگاهرتز جهت بهبود کیفیت دیتا و بالا بردن سرعت اینترنت، ناپایداری شبکه برق در استان، باعث خاموشی سایت های موبایل می شود و همچنین سرقت از سایت ها در حومه شهر باعث شده تعدادی از سایت ها از سرویس دهی خارج شوند و رفع خرابی تک تک این سایت ها در دست اقدام است.

امیری در خصوص اختلال در شبکه همراه اول افزود: شبکه همراه اول استان و تکنولوژی ۴G از فرکانس های ۱۸۰۰و ۲۶۰۰ مگاهرتز استفاده می شد، بنابراین جهت بهبود کیفیت دیتا و بالا بردن سرعت اینترنت، اقدام به راه اندازی و اضافه کردن تکنولوژی جدید ۴G بر بستر فرکانس ۲۱۰۰ مگا هرتز کردیم و این تکنولوژی به کمک سایر تکنولوژی های قبل در بهبود سرعت کمک شایانی خواهد کرد.
وی اظهارکرد: با تمام مشکلات و تحریم های موجود، این پروژه بزرگ در دست اجراست و پیگیری های زیادی جهت تامین سخت افزار و تجهیزات مورد نیاز انجام شده و تیم شبکه موبایل به صورت شبانه روزی در حال راه اندازی این سرویس جدید است.
وی خاطرنشان کرد: در طول مدت زمان راه‌اندازی این پروژه یکسری اختلالات در شبکه وجود خواهد داشت که انشاءالله به زودی مرتفع می شود و لازم می دانم ضمن تقدیر و تشکر از صبر و حوصله مشترکین عزیز ، بابت این اختلالات از تک تک هم استانی های عزیز عذرخواهی می کنم.
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد به دو علت دیگر اختلال در شبکه همراه اول اشاره و تصریح کرد: ناپایداری شبکه برق در استان، باعث خاموشی سایت های موبایل می شود و همچنین سرقت از سایت ها در حومه شهر باعث شده تعدادی از سایت ها از سرویس دهی خارج شوند و رفع خرابی تک تک این سایت ها در دست اقدام است.
امیری در ادامه عنوان کرد: با تمام این مشکلات، تحریم‌ها، نبود قطعات و سخت افزارها، هدف ما رفع نگرانی هم استانی ها از سرعت اینترنت در زمان بازگشایی مدارس و کلاس های درس دانش آموزان و دانشجویان عزیز خواهد بود.
سید محمد هادی امیری بیان کرد: در کنار شما مردم عزیز خواهیم بود و تمام تلاش خود را جهت تامین بستری امن و سرعتی مناسب جهت پیشرفت دانش آموزان و پیشرفت کشور خود خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار