رونمایی از کتاب اینجا بالای تل تکفیری ها می‌رقصند

قرچک(پانا)- کتاب زندگی نامه شهید مدافع حرم به همت اداره کتابخانه‌ها و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک و با حضور مسئولان شهرستان رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از کتاب اینجا  بالای تل  تکفیری ها می‌رقصند

آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در مراسم رونمایی از کتاب زندگی نامه شهید سید احسان میرسیار که در کتابخانه ولایت برگزار شد اظهار کرد: صبر و استقامت ازادگان و جانبازان و شهدا سبب شده تا ما در این شرایط مطلوب قرار گیریم چه بسا هر چه انقلاب اسلامی دارد به برکت خون پاک و مقدس مجاهدان و شهداست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک ضمن اشاره به سخن نغز امام خمینی(ره) که هر چه انقلاب دارد به برکت خون شهدا و ایثارگران است، بیان کرد: در این مجلس معنوی باید از سخن پرمحتوای رهبر عظیم الشان اسلام نیز یاد کرد که می‌فرمایند، همه ما خودمان را تا ابد مدیون خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران می‌دانیم و رهبر اتقلاب در بیاناتی دیگر فرمودند که همیشه خود را بر سر سفره ایثارگران می‌پندارند.

او ضمن اشاره به مقام فقاهت و مرجعیت رهبر معظم انقلاب که تمام جهان مجذوب ایشان هستند، گفت: این سخنان و ابراز علاقه‌مندی و مدیون بودن به شهدا و خانواده‌های محترم این بزرگواران از سوی رهبرمان صرفا نشان دهنده اخلاص و تواضع و احترامشان به این عزیزان است.

او تصریح کرد: این مراسم به جهت رونمایی از کتاب زندگینامه شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار برگزار شده است که دعوت کننده این مراسم حقیقتا شخص شهید میرسیار است. ما معتقدیم که شهدا انسان‌ها را برمی‌گزینند و دعوت می‌کنند و این دعوت‌نامه برای ما سعادت و افتخار به ارمغان خواهد اورد، مقام معظم رهبری فرمودند؛ باعث افتخار است که کسی برای خانواده شهدا کار کند و باید این فرصت ارزشمند را غنیمت شمرد.

کادری افزود: تمام خانواده‌ها و آزادگان و جانبازان عزیز محفل، نور‌چشمان ما هستند و حضور امام‌جمعه محترم شهرستان حجت الاسلام اسماعیلی که مجاهدانه فعالیت می‌کنند، فروغ محفل را دوچندان کرده است. تا پایان سال نیز به کمک مسئولان‌ شهرستان کتاب زندگینامه سه شهید و دو جانباز رونمایی خواهد شد.

خبرنگار دانش‌آموز: راضیه‌یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار