پیام تبریک رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قزوین به‌مناسبت هفته دفاع‌مقدس

قزوین(پانا)- رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قزوین، هفته دفاع مقدّس را نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه ‏های عزت آفرین ایران اسلامی دانست و تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته‌ شکوهمند دفاع مقدس را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۱۷۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قزوین به‌مناسبت هفته دفاع‌مقدس

متن پیام جبار حسنعلی پور به شرح زیراست.

دفاع مقدّس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست و بیانگر ایستادگی و مقاومت بیداردلانی است که هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند.

هفته دفاع مقدس یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ سیاسی کشور و تبلور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرزوبوم در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

امروزه که قدرت و اقتدار ایران عزیز اسلامی در منطقه و جهان به همگان ثابت شده است، بی‌شک این ثبات، آرامش، اقتدار و توسعه‌ علمی امروز کشور در همه‌ بخش‌ها مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های غیورمردان و شیرزنانی است که برای اعتلای ایران اسلامی از جان و مال و هستی خود گذشتند.

تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته‌ شکوهمند دفاع مقدس نیز، مانند هرسال تقارنی بس خجسته و نیکوست و یادآور می‌شود که پاسداری از حرمت خون شهیدان در سنگر علم و دانش تکلیف امروز ماست.

یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی ها و ایثارگری های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده. دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد.

فرا رسیدن ۳۱ شهریور ماه، آغاز چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدّس را صمیمانه محضر ملّت شریف و انقلابی ایران به ویژه مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و سربلندی و عزت ایران اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار