تهیه و توزیع ۴٠٠ بسته معیشتی و ٢۵٠ بسته لوازم‌التحریر بین نیازمندان

شیراز(پانا)- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از تهیه و توزیع ۴٠٠ بسته معیشتی کمک مومنانه به همراه ٢۵٠ بسته لوازم التحریر و کیف و کفش دانش‌آموزی به ارزش ٢٠٠ میلیون تومان به همت مرکز نیکوکاری کُشَن بین نیازمندان خبر داد و گفت این بسته‌های معیشتی به همت مرکز نیکوکاری کُشن و با کمک خیر خیراندیش تهیه شده است.

کد مطلب: ۱۲۱۷۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تهیه و توزیع ۴٠٠ بسته معیشتی و ٢۵٠ بسته لوازم‌التحریر بین نیازمندان

محمد بذرافشان در مرکز نیکوکاری شهدای کشن اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح کمک‌های مومنانه تاکنون ۳۶ هزار و ۹۷۸ بسته معیشتی به ارزش ۸۳ میلیارد ریال میان نیازمندان توزیع شده است.

بذرافشان با بیان اینکه امسال طرح شور عاطفه‌ها ۲۰ شهریور ماه آغاز و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد گفت: شور عاطفه‌های امسال با عنوان «مشق محبت بنویسیم» آغاز شده است.

بذرافشان ادامه داد: ۸۵ پایگاه ثابت امدادی و ۲۸۵ مرکز نیکوکاری در سطح استان برای جمع آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) فعالیت می‌کنند که تعداد ۴۰ هزار و ۳۵۷ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد استان فارس است که ۵۳۸ نفر از این تعداد در زمینه‌های مختلف نخبه هستند.

او درآمد شور عاطفه‌ها در سال ۹۹ را بیش از ۲۷۸ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تاکنون در شور عاطفه‌ها بیش از ۷۵ میلیارد ریال جمع آوری شده که پیش بینی می‌شود این مبلغ امسال به ۳۲۰ میلیارد ریال برسد.

او با بیان اینکه به همت خیرین کمیته امداد امام خمینی(ره) در رزمایش توزیع لوازم سرمایشی در بین مددجویان اسپیلت و کولرگازی توزیع کرد و گفت: نیازهای کودکان یتیم با نیازهای کودکان ما تفاوتی ندارد.

او افزود: تبعیض بین افراد فقیر و سایر اقشار جامعه در عدالت امیرالمومنین جایی ندارد و نمی‌توان کسی که شرایط مالی خوبی ندارد را از داشتن کولرگازی منع کرد.

خبرنگار:محمد فروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار