جلسه شورای انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد

نیشابور (پانا)- جلسه شورای انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش نیشابور با موضوعات، پروژه مهر و آماده سازی اولیاء جهت حضوری شدن تدریجی مدارس در محل اتاق جلسات آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اشاره به موضوع آغاز سال تحصیلی، گفت: ما با تعدادی دانش آموز مواجه هستیم که پس از 20 ماه ، قرار است دوباره به مدرسه بازگردند.

علیرضا کلیدری افزود: خانواده به عنوان عضو مهم در کیفیت بخشی مستمر آموزش و پرورش می تواند نقش مهمی ایفا کند.

وی در خصوص بازگشایی مدارس، خاطر نشان کرد: در درجه اول تابع مصوبات کمته ملی کرونا هستیم. سلامت دانش آموزان و همکاران اولویت اول ماست و اهمیت و ضرورت حفظ آن بر همه ما واجب است، نکته اصلی آن است که در سال آتی رنگ بندی برای مدارس و تعطیلی مطلق نخواهیم داشت.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: شما یک جمع تاثیر گذار هستید که باید ممانعت های موجود را از بین برده و به صورت تدریجی به سمت آموزش حضوری پیش ببربم. اخبار عمومی و جو حاکم باید توسط شما کنترل شود. مدارس زیر 15 نفر روستایی و عشایری به صورت حضوری برگزار می شود. مدارس شهری نیز در کلاس های زیر 30 نفر از نیمه مهر ماه می توانند به صورت نیمه حضوری فعالیت خود را آغار کنند.

نصب هواکش برای کلاس ها، بالا بردن زنگ ساعت ورزش به ویژه در هفته های اول مهر، آمادگی اولیا برای مواجهه با آسیب های نوظهور، دادن اختیارات بیشتر به شورای مدرسه از جمله پیشنهادات عنوان شده در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار