مدیر آموزش و پرورش نیشابور در آئین بازگشایی مدارس:

بزرگترین مدرسه ایران در نیشابور ساخته می‌شود

نیشابور (پانا) - با همت نگین فیروزه‌ای نیشابور، بزرگترین مدرسه ایران در نیشابور ساخته خواهد شد و بزرگترین تفاهم‌نامه ساخت 142 مدرسه در نیشابور به امضا رسیده است.

کد مطلب: ۱۲۱۷۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین مدرسه ایران در نیشابور ساخته می‌شود

علیرضا کلیدری، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در آئین بازگشایی مدارس در دبستان وکیلی برگزاری تدریجی کلاس ها به صورت حضوری را نوید داد.

وی تعلیم و تربیت در اسلام را دارای جایگاه خاصی دانست و گفت: ما در نظامی به آموزش و پرورش می پردازیم که تمرکز بر کارکردهای اصلی، هدف مهم ما به شمار می رود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش نیشابور در طول یک سال گذشته، دستاوردهای مختلفی را کسب کرده است که رتبه تک رقمی کنکور، مقام اول استان در حوزه پرورشی، رتبه های برتر علمی در جشنواره های مختلف و احراز چندین رتبه ورزشی از جمله این توفیقات به شمار می رود.

کلیدری خاطرنشان کرد: با همت نگین فیروزه ای نیشابور، بزرگترین مدرسه ایران در نیشابور ساخته خواهد شد و بزرگترین تفاهم نامه ساخت 142 مدرسه در نیشابور به امضا رسیده است. در پایان از همراهی های مسئولان شهرستان که همواره یار و همراه ما بوده اند تقدیر و تشکر می کنم.

اجرای سرود ایران توسط دانش آموزان، سخنرانی امام جمعه نیشابور و نواخته شدن زنگ آغاز مهر از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار