کمره‌ای خبر داد

پوشش 94 ماده درسی دوره متوسطه در مدرسه تلویزیونی ایران

تهران(پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش همکاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را با وزارت آموزش و پرورش باعث هم افزایی موثر در نظام آموزشی برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
پوشش 94 ماده درسی دوره متوسطه در مدرسه تلویزیونی ایران

علیرضا کمره ای در مراسم تقدیر از عوامل اجرایی مدرسه تلویزیونی گفت: امروز در مراسم تقدیر از متولیان و پیش قراولان جبهه تعلیم و تربیت هستیم که با تلاش خود در مدرسه تلویزیونی ایران حماسه بزرگ و با ارزشی آفریدند. در مدرسه تلویزیونی 19 هزار برنامه مستقیم و غیرمستقیم پخش شد که 9 هزار و 500 برنامه آن مربوط به آموزش متوسطه بود. آغاز آموزش تلویزیونی نتیجه تلاش بی منت معلمان عزیز است که در شرایط سخت کرونا از خودگذشتگی کردند و پا به عرصه آموزش متفاوتی گذاشتند و در این راه بعضی از آن ها مریضی را نیز به جان خریدند.

وی افزود: تنوع در تعداد عناوین درسی مقطع متوسطه نیازمند برنامه ریزی دقیق بود که موفق شدیم در همان آغاز کار مدرسه تلویزیونی تعداد برنامه ها را تا 22 برنامه افزایش دهیم و تقریبا تمام دروس نظری پوشش داده شد و صدا و سیما با آموزش و پرورش به زبان مشترک رسیدند تا 94 ماده درسی پوشش داده شود. در شاخه متوسطه اول و فنی و حرفه ای هم 1455 جلسه مهارتی برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه بیان کرد: ما در تمام مدت کرونا و شرایط سخت از معلمان مطالبه داشتیم و آن ها به صورت خودجوش آموزش را ادامه دادند اکنون نیز برای سال آینده برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم و به امید خدا از 3 مهر در یک همکاری موثر نهادها شاهد یک هم افزایی خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار