فرماندار اسلامشهر:

کار برای هفته دفاع مقدس باید از دل برخیزد تا بر دل نشیند

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر تصریح کرد لازم است تا خاطرات ایام هفته دفاع مقدس را برای مردم به شیوه درست و نه تصنعی بازگو کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
کار برای هفته دفاع مقدس باید از دل برخیزد تا بر دل نشیند

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در جلسه ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در سخنانی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور ایام رشادت‌ها، ایثارها، ایام تشنه بودن و آب به رزمنده کنار خود دادن است؛ رزمندگان ما با تیر و ترکش می‌سوختند و در زمان نوشیدن جرعه‌ای آب آن را به دوست خود می‌دادند.

او افزود: مشعل فروزان این ایام نباید هیچ وقت نباید خاموش شود و تقارن هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی را گرامی‌ بدانیم که دفاع مقدس هم راهی از مسیر قیام عاشورا بود.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: هر برنامه‌ای در راستای گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس انجام شود، سرمایه‌گذاری است و فضای دفاع مقدس ما تفسیرها‌یی دارد که در هیچ قالبی نمی‌تواند گنجایش داشته باشد و بیان خاطرات جبهه‌های دفاع مقدس می‌تواند یک فرهنگ باشد.

مرسلپور بیان کرد: ما نتوانستیم برای نسل‌های بعدی مفهوم دفاع مقدس را جا بیندازیم و در زندگی روزمره خود دفاع مقدس و برنامه‌های آن را یک حالت روزمره تلقی می‌کنیم و در این راستا بهتر است که به سراغ افراد گمنام که در دفاع مقدس حضور داشتند، برویم و خاطرات آنها را بازگو کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر تأکید کرد: موضوعاتی از جمله، اربعین، دفاع مقدس و عاشورا دلی است و خاطرات ایام را برای مردم به شیوه درست و نه تصنعی باید بازگو کرد؛ فکر می‌کنیم با چهار تا عکس، بنر و پوستر باید این کار را اداره کرد و متأسفانه مسئولان بالا دست ما نیز همین را می‌پذیرند.

مرسلپور خاطرنشان کرد: همه مدیران خادم در نظام جمهوری اسلامی مدیون شهدا، ایثارگران، خانواده شهدا،جانبازان، آزادگان و رزمندگان هستند و کار برای هفته دفاع مقدس باید از دل برخیزد تا بر دل نشیند و بدانیم خدمت صادقانه به مردم، سلامت نفس توجه به اصل خدمت به مردم و از خود گذشتن ، همه اینها نشانه تأثیرفرهنگ دفاع مقدس در جامعه است.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار